Gå til innhold

Vidunderbukse for flat rompe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned noen kilo i det siste og er lykkelig for det, men alle buksene mine er blitt for store og har skikkelig "tomskinn" der bak. Og rompa mi er helt flat... :roll:

Det jeg hadde håpet på, er at det skal finnes bukser som fremhever og former det lille som er, sånn at det blir litt strutt - noe à la disse "hold in and lift up"-strømpebuksene (eller hva de nå heter). Kan noen hjelpe meg med det? :sjenert:

Må legge til at jeg trener både pilates og MRL, så oppstrammingen er under kontroll, men noen bulende rompe har jeg ikke fått - foreløpig, hvertfall...

Noen som har noen tips? Hadde blitt så glad.... :) Særlig hvis jeg kan få redusert tiden i prøverom litt - trives ikke noe særlig der jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke buksetips, men vil tipse om at knebøy hjelper sinnssykt bra mot flat rumpe (og så blir den hard i tillegg) :)

Skrevet
Har ikke buksetips' date=' men vil tipse om at knebøy hjelper sinnssykt bra mot flat rumpe (og så blir den hard i tillegg) <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Hadde vært supert det ja, men i mellomtiden må jeg jo ha i hvertfall en bukse som passer...!

Jeg mener, det finnes jo bukser som kamuflerer store romper, så hvorfor ikke noen som virker motsatt?

Skrevet

Bukser med små lommer får rumpa til å virke litt større, mens bukser med store lommer har motsatt virkning.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har en bukse fra C-girl som får rompa mi til å se supersnerten ut.....altså den blir superfin i den......og jeg har skikkelig hengerumpe, altså!!

Skrevet
Jeg har en bukse fra C-girl som får rompa mi til å se supersnerten ut.....altså den blir superfin i den......og jeg har skikkelig hengerumpe' date=' altså!![/quote']

Aaaaaaah, endelig! Hva slags bukse er det (dongeri, finbukse, etc)? Har den noe "navn"? Hvem fører det merket? (ukjent for meg, men jeg er heller ikke så inne på det :oops: )

Skrevet

Min flate rumpe ser generelt best ut i ganske trange og ettersittende bukser. Kjøpte nylig en dongeri-bukse med litt stretch i, og bootcut, på salg hos en Match-butikk.

Rumpa ser SÅÅ bra ut i den! Billig var den og (kr. 150,-), merket er B-young, husker ikke modellen.

Jeg er veltrent men har en flat rumpe fra naturens side. Gjelder det deg også vil du kanskje se at trange bukser er flatterende, det fremhever liksom det lille vi har av former! Et fast stoff uten for mye stretch er alltid å foretrekke synes jeg. Gjerne en fasong som går litt lenger opp enn til hoftene, det er også med på å fremheve formene.

Ellers har jeg ikke så god greie på de forskjellige merkene, pleier å prøve meg frem. Men er enig med deg i at all den prøvinga er noe herk...

Skrevet

Riktig at små lommer gjør rumpa liten og løfter den samtidig.

Mange Fornarina-bukser er sånn... ALLE får snertne rumper ;)

Skrevet

Takker for svar :)

Har ikke kommet meg i butikken enda, må fylle opp pengboka først...

Har funnet ut at Voice of Europe fører c-girl, så jeg får myse litt der. Men Fornarnia derimot....helt ukjent for meg. Hvilke butikker fører dem, mon tro? :klø: Kanskje Pusebaby vet?

Skrevet

Fornarinabukser finner du hos JC, Carlings og Bik Bok

Skrevet

:bukke:

Skrevet

Og de er svinedyre! 1200,- sånn ca. Vet ikke om de gjør rumpa større akkurat, da, skal du ha større rumpe er vel jeans uten baklommer det beste.

Skrevet

Og de er svinedyre! 1200,- sånn ca. Vet ikke om de gjør rumpa større akkurat, da, skal du ha større rumpe er vel jeans uten baklommer det beste.

Overrasker meg ikke at de er dyre. Kanskje jeg finner en på salg?

Vil ikke ha større rumpe, bare mer strutt! Fyll opp & samle sammen, eller noe. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tror du får spørre betjeningen som fører bukser jeg..... :wink:

Skrevet
jeg tror du får spørre betjeningen som fører bukser jeg..... :wink:

Ja, det er vel like lurt...

MEN; jeg har funnet meg en super bukse på Lene V til en 500-lapp som jeg er veldig fornøyd med! Og sambo syntes rumpa mi var meeeeget sexy i den, så da er alle glade...! :ler:

Skrevet
hva slags type bukse er det?

LV Jeans, stretchdongeri. Litt lav foran, men magen skal jo bli flat, så... :P

Skrevet

Nånå...jeg så da Fornarinabukser til 699 i Oslo forrige helg...

De gjør ikke rumpa større, men de små lommene "løfter" rumpa og gjør at den virker høyere og mer snerten!

Skrevet

Fornarinabukser til 699?! Hvor i Oslo var det?

*løpogkjøp*

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Hva med disse buksene med innebygde puter? :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...