Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lysere kan/bør man bli? Tenkt på det i årevis. 

Er mørk blond/brun i hårfargen. En anelse rødskjær. Blek/rosa hud med kald undertone. Får fregner om sommeren. Øynene matcher håret; blågrønne med oransje/brunt rundt pupillen. 

Min datter er helt blond med samme øynene, og en kald hudtone, så vet at det går an :P

Jeg veksler mellom å ville bli helt lys, og lys brun.. hva ville du valgt? Skal stripes hos frisøren. 

Min hårfarge er ca slik.

93919b274b45863c66ddad832c79dcd3--brown-colors-neutral-brown-hair-color.thumb.jpg.c1f30e0b95c3b93d129dbe1052387307.jpg

Anonymkode: 1cb3d...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har hatt lyst til å bli lysere i åresvis er det bare å hoppe i det og prøve ut. Jeg er selv mørk blond (litt lysere enn på bildet) og har bleket håret i mange år. Jeg har også farget det mørkere i mange år. For min del er blondt hår lettere å ivareta enn mørkt. Blondt med litt ettervekst kan være litt kult syns jeg, man får den der ombre looken som har vært in en stund. Mørkt hår synes jeg var vanskeligere. En lysere ettervekst ser fort litt trashy ut imo. 

Liker du det ikke så er det bare å farge det mørkere igjen. Det er bare hår - ingenting er permanent når det gjelder hår. Men gå for en kald tone. 

Anonymkode: e3d26...d33

Skrevet

Jeg hadde omtrent samme hårfarge, med røde pigmenter i. Har varm hudtone så for meg bleket og farget jeg håret gyllenblondt. 

Anonymkode: b1cdf...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...