Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #21 Skrevet 11. februar 2005 Det hadde blitt lynnedslag i heimen da. Trusler er langt ifra noe sjekketriks.
Gjest lurven Skrevet 13. februar 2005 #22 Skrevet 13. februar 2005 tror ikke jeg hadde blitt sur en gang. hadde nok bare begynt å le.
Gjest Sukkerert Skrevet 14. februar 2005 #23 Skrevet 14. februar 2005 ferseknnam: Få med deg at dette faktisk (for en gang skyld) gjaldt en "hun" ikke "han". Hvorfor må alle tro det er en mann som er usaklig og bare forlanger sex bestandig?? Ok, har fått det med meg nå. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tror ikke at det bare er menn som kan være usakelige og forlange sex hele tida. De aller fleste innleggene her er skrevet av kvinner, og derfor blingset jeg et øyeblikk, og fikk ikke med meg at det var en mann.
smidja Skrevet 14. februar 2005 #24 Skrevet 14. februar 2005 Jeg hadde blitt skikkelig sur, og hadde sagt det også. Og det er jo ikke akkurat den rette måten å få opp stemningen på da
Caramba Skrevet 14. februar 2005 #25 Skrevet 14. februar 2005 I uka som gikk hadde vi sex bare to ganger, og neste uke har vi ikke mulighet. Med den snitten blir det akkurat som med eksen, og da ligger du faen meg tynt an! Hvis man snakker sånn til kjæresten sin, så mangler man alminnelig folkeskikk, synes jeg........... Dessuten er ikke setningen særlig turn-on....... Tror jeg hadde vurdert om dette en person jeg gadd å bruke tid på
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #26 Skrevet 14. februar 2005 Tipper det ligger mer bak enn bare manglende sex jeg.
Amanja Skrevet 14. februar 2005 #27 Skrevet 14. februar 2005 Jeg hadde gått fra ham på flekken, og i tillegg anmeldt ham for sexpress. Uansett hvor glad i ham jeg måtte være. Man finner seg da virkelig ikke i noe sånt.
Amanja Skrevet 14. februar 2005 #29 Skrevet 14. februar 2005 Ja du var jo saklig!!! Er det meg du mener? Spørsmålet var "Hvordan hadde DU reagert?" Vel, slik hadde JEG reagert på en så forkastelig oppførsel.
Annie Skrevet 14. februar 2005 #30 Skrevet 14. februar 2005 Du har med andre ord aldri vært skikkelig glad i noen.. Da tåler man LANGT verre ting enn som så.
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #31 Skrevet 15. februar 2005 Jeg hadde gått fra ham på flekken, og i tillegg anmeldt ham for sexpress. Uansett hvor glad i ham jeg måtte være. Man finner seg da virkelig ikke i noe sånt. Har du noen gang vært virkelig, virkelig glad i noen?
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #32 Skrevet 15. februar 2005 tror ikke jeg hadde blitt sur en gang. hadde nok bare begynt å le. Japp, hadde blåst i det.
Amanja Skrevet 15. februar 2005 #33 Skrevet 15. februar 2005 Jeg mener i hvert fall at hvis man er skikkelig glad i noen, så SIER man bare ikke sånt.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2005 #35 Skrevet 5. mars 2005 Saken endrer seg ikke fordi trådstarter er en mann. Press og trusler hører ikke hjemme mellom to som er glade i hverandre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå