Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis mannen/samboeren/kjæresten/elskeren din hadde vært sur fordi han ikke fikk nok sex, og i den forbindelse uttalt følgende; hvordan hadde du reagert da?

- Du vet at vi ikke kan ha sex pga jobben neste uke, enda så ville du ikke i går. Ærlig talt sånn går bare ikke an!

- I uka som gikk hadde vi sex bare to ganger, og neste uke har vi ikke mulighet. Med den snitten blir det akkurat som med eksen, og da ligger du faen meg tynt an!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt rimelig forbannet over at minkropp skulle være noe han har rett på i tide og utide for egen tilfredstillelse.Slevfølgelig prøver jeg å strekke meg etter å gjøre min kjære fornøyd, men ikke til enhver pris. Og "trusler" hadde fungert dårlig, hadde blitt pent lite på ham på ei stund........

Og det gjør kanskje ikke underverker med lysten din heller????

Skrevet

Jeg hadde blitt sint og det hadde neppe blitt noe sex i nærmeste framtid heller. Sex skal ikke være en plikt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han var rimelig frustrert over situasjonen....og at jeg kanskje kunne kommet han i møte på en eller annen måte. Å være seksuellt frustrert kan være rimelig...ja frustrerende.

Jeg blir også grinete og sur når det går for lang tid mellom sex...sier sikkert mye dumt da.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg hadde tenkt at han var rimelig frustrert over situasjonen....og at jeg kanskje kunne kommet han i møte på en eller annen måte. Å være seksuellt frustrert kan være rimelig...ja frustrerende.

Jeg blir også grinete og sur når det går for lang tid mellom sex...sier sikkert mye dumt da.

Blir man frustrert over å gå uten en uke, ja da har man store problemer.

Til trådstarter. Spør han om han tror han hisser deg opp med slikt snakk? Om han tror det er rette måten å gjøre tingene på? Om han tror trusler er den rette måten å få sex på.

Gjest GreenSky
Skrevet

:o Da hadde jeg vel ramlet ned på hans nivå mumlet noe om at da fikk han vel for faen kjøpe seg en sjømannsbrud, da.

Masing av den typen der går ikke an. Da heller ta det opp på en saklig måte.

Skrevet
Spør han om han tror han hisser deg opp med slikt snakk? Om han tror det er rette måten å gjøre tingene på? Om han tror trusler er den rette måten å få sex på.

Veldig enig i dette.

Jeg hadde blitt pissed!

Nelle

Skrevet

Takk for svarene, de var jo som forventet.

MEN når jeg da legger til at jeg altså er en mann, og at det er min kvinnelige samboer som ga meg disse "tiradene" på søndagsmorgen, vil dere da fremdeles mene det samme, eller er kvinner fredet i så måte?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde tilta fullstendig. Sex er en bonus og ikke en plikt. Jeg tenner iallefall ikke på kjeft og mas...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

MEN når jeg da legger til at jeg altså er en mann, og at det er min kvinnelige samboer som ga meg disse "tiradene" på søndagsmorgen, vil dere da fremdeles mene det samme, eller er kvinner fredet i så måte?

Jeg synes ikke det endrer noe. Å presse noen til sex er ikke rett måten å gjøre det på uansett. Hvis hun ikke skjønner dette, så får du foreslå at hun kjøper seg en pakke batterier på IKEA og tar med seg vibrator på jobbturen. Bare for å svare med samme mynt.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Samme om det er kvinne eller mann :wink:

Skrevet

"med den attituden kan du se langt etter sex, snuppen"

Gjest Gulltopp
Skrevet
Blir man frustrert over å gå uten en uke' date=' ja da har man store problemer. [/quote']

Helt enig. Sex skal selvfølgelig ikke være noen plikt. Jeg blir litt sjokkert over at enkelte faktisk mener de er i sin fulle rett til å forlange sex, akkurat som om det var en menneskerett på linje med mat og vann. Sex er ikke noen rettighet, det er et privilegium.

Skrevet

Jeg måsi meg enig med de andre her,men samtidig må jeg innrømme at jeg er i langt bedre humør når det ikke er lenge siden vi har hatt sex :wink: Det er så klart ingen plikt å "få" sex, men for meg er sex en viktig del av et forhold, og sex en gang i uka syns jeg er altfor sjelden ...

Skrevet

hva har hun selv gjort for at det skulle bli sex flere ganger i uken som gikk da?

har hun prøvd men fått avslag hver gang? eller mener hun at det er du som skal legge opp til det, selv om det er henne det tydeligvis er viktigst for akkurat nå?

er det lange stunder i deres forhold hvor du ikke har lyst på sex mer en en gang i uken? er det stort sett henne som ønsker mest og du synes ikke det er så viktig?

folk ser på ting veldig forskjellig, og det kommer jo an på den store sammenhengen.

trusler virker vel uansett ikke positivt, så det bør hun få klar beskjed om!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan skjønne henne jeg da-sex er viktig for forholdet. Men å dra inn eksen er usaklig og dårlig gjort. Hun var vel bare super frustrert da....jeg kunne nok sagt noe sånn selv (uten å nevne x-en da).....dere trenger nok bare å snakke skikkelig om det. Og avklare hvorfor dere ikke har mer sex enn dere har-så kan dere gjøre noe med årsakene.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Hadde blitt så sur at jeg hadde svart noe like frekt tilbake. "Ikke min feil at du er så jævlig turn-off".

Synes du skal ta det opp med ham. Forklare at du faktisk ikke kan regulere lysten din. Si at det er sårende når han sier slike ting.

Gjest Anonymous
Skrevet

ferseknnam: Få med deg at dette faktisk (for en gang skyld) gjaldt en "hun" ikke "han".

Hvorfor må alle tro det er en mann som er usaklig og bare forlanger sex bestandig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...