Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stay trygda!

Anonymkode: cc511...834

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stay trygda!

:link:

Anonymkode: a2d8c...773

Skrevet

Ja, jeg glad for at jeg slipper å jobbe i dag. Skal ikke på jobb før på onsdag. 

Anonymkode: 9632c...e07

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg glad for at jeg slipper å jobbe i dag. Skal ikke på jobb før på onsdag. 

Anonymkode: 9632c...e07

Jeg har ikke lagt meg ennå.

Skrevet

Skal på jobb om 2 timer.

Skrevet

Veldig glad jeg skal hjem for å legge meg snart, når alle mandagstrøtte tryner kommer på jobb.

Anonymkode: 27a6d...1d5

Skrevet

Skulle ønske jeg var frisk nok til å faktisk dra på jobb! Har vært sykemeldt siden i høst.

Skrevet

Jeg har vært på jobb hele helgen, og er glad for å ha et par dager fri :)

Skrevet

Er trygda men jobber på vta bedrift. Deilig og ha noe og stå opp til fordi om lønna på vta er 25,- timen

Anonymkode: 6b4b4...eaa

• Liker 1
Gjest Trolletrine
Skrevet

Om en time er jeg ferdig med jobbehelg, så ja, blir godt å ikke gå på jobb i dag😀

Skrevet

Er på vei til jobb akkurat nå ;)

Anonymkode: a4fa0...a19

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, deilig å være hjemme. Spess når det er så kaldt ute. Lenge leve nav og alle de som betaler for mitt livsopphold.

Anonymkode: 5ea5f...575

AnonymBruker
Skrevet

Deilig å ligge å kose seg under dyna når andre må tidlig opp og ut i kulda for å gå på jobb. 

Anonymkode: 319fb...abb

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deilig å ligge å kose seg under dyna når andre må tidlig opp og ut i kulda for å gå på jobb. 

Anonymkode: 319fb...abb

Enig med du. Det er meldt sprengkulde imorgen men min plan er å ligge under dyna med kakao, KG, sjakk og netflix mens folk er på jobb :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Ja, skal heldigvis ikke på jobb før mandag, og bra er det, frister ikke mye å gå ut i kulda, det er kaldt nok som det er her inne. :P

Skrevet

Jeg skal på jobb. Jeg kunne ønske at jeg hadde fri. Men men jeg har til gjengjeld fri i morgen :)

Gjest making.a.mess
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, deilig å være hjemme. Spess når det er så kaldt ute. Lenge leve nav og alle de som betaler for mitt livsopphold.

Anonymkode: 5ea5f...575

Troll. Hvor mange syntes vel egentlig det er gøy å gå på nav? 

Dessuten: hvorfor går du ut i fra at alle på kg nå på dagtid ikke har jobb? Folk sitter da vitterlig på face og kg i arbeidstiden... 

Skrevet

Går på jobb hver dag året rundt jeg. Elsker jobben min

AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2018 den 13.08, Mrs.Purdey skrev:

Troll. Hvor mange syntes vel egentlig det er gøy å gå på nav? 

Dessuten: hvorfor går du ut i fra at alle på kg nå på dagtid ikke har jobb? Folk sitter da vitterlig på face og kg i arbeidstiden... 

Når man har fått uføretrygd går man ikke på NAV lengre. Man slipper meldekort og alt det der. Pengene kommer fast den 20, og man slipper å ha noe med NAV å gjøre igjen noensinne:-)

Anonymkode: fd202...670

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...