Gå til innhold

Flere her som er veldig lettirriterte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg egentlig ingen mennesker  jeg liker spesielt godt. Det er alltid noe som får meg til å tenke at dette er en person jeg  kun vil ha som bekjent. Jeg er rett og slett for kravstor. 

Jeg er selvsagt ikke perfekt selv. Men jeg stiller fortsatt veldig høye krav til andre. 

Synes det er en trist situasjon for jeg får egentlig aldri noe ordentlig vennskap.  

Anonymkode: ff78b...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første setningen din henger ikke på greip! Hva mener du egentlig? 

Anonymkode: cbe65...3ed

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan også være lettirritert og stille høye krav, men det er oftest fordi jeg liker noen som venn og vil at de skal ville bruke masse tid på meg. Og når de ikke gjør det kan jeg bli lei meg og irritert

Anonymkode: 4f7fe...e41

Skrevet

Jeg er altfor mye irritert på alt og alle.. Jeg har noen få nære venner M3n flere bekjente.. Noe pga dette. Er så mange mennesker jeg bare ikke skjønner meg på.. Men mest er det irritasjon i hverdagen.. På bråkete folk både i byen og i blokka.. Folk som går sakte foran meg osv osv.. Lista er lang. Vet ikke hvordan jeg kan endre det M3n jeg vet jeg hadde blitt mer glad om jeg greide å ikke irritere meg så mye.. :P

Anonymkode: 4d60d...b6d

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Den første setningen din henger ikke på greip! Hva mener du egentlig? 

Anonymkode: cbe65...3ed

Det er en IQ test, det manglende ordet er "har". 

Anonymkode: 40850...63a

• Liker 3
Skrevet

Kjenner meg sååå igjen i dette! Skal ingenting til før jeg blir irritert på andre. De kan ha en "feil" mening, snakke irriterende, ikke respondere slik jeg ønsker osv. Er veldig kravstor tror jeg. Har i tillegg få venner, er vel en sammenheng her. Håper du får noen gode råd.

Anonymkode: 109db...a77

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en IQ test, det manglende ordet er "har". 

Anonymkode: 40850...63a

Det stemmer. :)

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner meg sååå igjen i dette! Skal ingenting til før jeg blir irritert på andre. De kan ha en "feil" mening, snakke irriterende, ikke respondere slik jeg ønsker osv. Er veldig kravstor tror jeg. Har i tillegg få venner, er vel en sammenheng her. Håper du får noen gode råd.

Anonymkode: 109db...a77

Ja, da er vi nok ganske like. :)

Trådstarter. 

Anonymkode: ff78b...45f

Skrevet

Så godt å lese at det er flere som meg. Jeg blir også fort irritert på folk, både kjente og fremmede. Folk som snakker høyt og tar stor plass er noe av det verste. Jeg hører helt fint, du trenger ikke rope. Folk som ikke bruker blinklys, hvorfor ikke det? Er det pga latskap, egoisme eller dumhet? Blir så oppgitt. 

Anonymkode: 07002...f18

Skrevet

Jeg er lik. Det er stort sett alltid noe "galt" med andre folk, som gjør at jeg ikke er interessert i å være venner med dem. Samtidig som jeg har veldig lyst på flere venner. Men altså, vennskap er ikke noe en kan tvinge frem. Om en person irriterer deg, og du ikke liker være sammen med dem, så kan man såklart ikke akkurat bli venner med dem. 

Det kan være alt fra at de snakker for mye, snakker om feile ting, er pysete, er fjoller, skriver på dialekt, osv osv osv.... 

Anonymkode: aff3b...8fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...