Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2005 #1 Skrevet 7. februar 2005 Har brukt en del timer på å lage ei hjemmeside.. Den er egnetlig helt enkel med lett dekor og ikke masse blinkene og glorete stæsj. MEN så kommer problem nr 1: hvilken farge eller hva slags bakgrunn skal jeg ha? skal det være likt på allt? Fra index deler den seg inn i to hoved deler (min mann sine sider og mine) pluss 4 enkle sider som ikker går videre (altså linker videre til andre sider igjen, sånn som de to jeg nemte) Så kommer problem 2: Kan hoved siden ha farge og de andre noe annet? Vil ikke at det skal se rotet ut heller da? eller: kan hoved siden og de andre 4 enkle sidene ha samme farge, mens de to som er mere omfattende ha en anne bakgrunn (som brukes utover i de sisdene som kommer etter dem?? Håper noen skjønner hva jeg mener da! Er liksom ikke helt stødlig på sånn data greier.. Så jeg blir veldig glad for å høre hva folk mener!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #2 Skrevet 7. februar 2005 Dette bestemmer du helt sjøl. Selv er jeg stor fan av hvit bakgrunn på alt. Så kan man pynte opp med fotografier osv... ha litt knæsje (men matchende) farger på linkene... Kanskje ha noen "bokser" med bakgrunnsfarger rundt omkring. Er litt vanskelig å komme med noen råd uten å ha sett sidene... http://www.defencemechanism.com/color/ den sida finner matchende farger for deg Vet ikke om dette var noe hjelp?!?!
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 skjønner. Kan legge ut link til sidemn. MEN det er absolutt ikke ferdig altså :oops: http://home.no/rehelg/rehelg
Polly Ester Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 skjønner. Kan legge ut link til sidemn. MEN det er absolutt ikke ferdig altså :oops: http://home.no/rehelg/rehelg Jeg likte den grå fargen som du har nå... (for å flisespikke litt... du har skrevet navnet ditt feil i boksen for å lese om deg...)
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 okei, skal gå gjenomm siden i løpet av uka.. Takk for at du sa i fra (er nok mange andre feil der også.. hardt å være ordblind :-? )
Arwen Skrevet 8. februar 2005 #6 Skrevet 8. februar 2005 Jeg liker best å ha samme bakgrunnsfarge på alle sidene. *titte på siden din*
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 Du er flink! :-) Fiiin gråfarge også!!! Du kan gjerne ha forskjellige farger på forskjellige sider, men ikke ta helt av. Mitt forslag er å ha en farge til hver av dere, pluss en farge på resten av sidene. Det hjelper også brukeren litt til med å orientere seg. Viktig å bruke rolige/lyse farger!
Gjest Samme gjest som over Skrevet 8. februar 2005 #8 Skrevet 8. februar 2005 Synes det var fin bakgrunnsfarge. Teksten kommer fint fram og det er jo det viktigste Dessuten passer knappene dine kjempefine til bakgrunnen! Det er kjempestilig. Jeg ville hatt samme bakgrunnsfarge på gjesteboka også. Ellers tror jeg jeg ville hatt teksten i table (oi, gammel utdattert HTML) eller brukt CSS til å plassere teksten i en (usynlig) boks midt på sida. Sånn at ikke teksten begynner helt ute til venstre men litt lenger innpå sida. - Uten at teksten blir centrert. Skjønner du hva jeg mener?
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2005 #9 Skrevet 8. februar 2005 Eh, kan ikke html eller CSS, det er laget i front page.. men dette er bare halv ferdig da (la det ut for at folk kan gi meg noen vink osv..) ang gjesteboka.. hmm får ikke til å endre den.. :evil: og jeg vet det er skrikende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå