Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg kan skrive dette jeg men prøver her.

Jeg blir rett og slett gal!! I noen uker nå må jeg så ofte på do,hvis det går for mange timer mellom hver gang kjennes det ut som blæren min holder på å sprekke! Går på do flere ganger om natten.

Jeg er 22 år og er verken gravid eller har infeksjon..har ingen symtomer ihvertfall på det.

Noen som opplever det samme? Noen som kan hjelpe meg?? Please!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er vanskelig å vite hva dette kan være, det eneste som slår meg (etter å ha lest litt), er mangel på et hormon som senker urinproduksjonen. Men da skal du samtidig være veldig tørst. Jeg synes du burde ta med deg en urinprøve og gå til legen.

Håper du finner ut av dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha en soppinfeksjon som sitter i urinrøret. (Kan godt være der selv om du ikke har symptomer i skjeden. Snakker av erfaring). Du kan også ha en antydning til blærekatarr. (Ligget på stranden med fuktig bikini?). Mot førstnevnte hjelper det faktisk å drikke vin (Urinen blir veldig sur og dreper soppen - Leos eget kjerringråd... :lol:. Appelsinjuice er et annet, ikke fullt så morsomt, alternativ). Mot blærekatarr hjelper kjerringrokkte. (Fåes på apotek, helsekost og "velassorterte dagligvareforretninger).

Hvis det ikke går raskt over bør du få tatt en urinprøve hos legen. Plagene kan selvfølgelig være symptomer på helt andre ting. Ikke for å skremme deg, men jeg har hørt om at slike symptomer kan indikere at du er i ferd med å utvikle nyresten og nyresten er slett ikke uvanlign hos jenter i 20 - 30 årene. (Er i utgangspunktet ikke farlig, men forferdelig vondt).

Lykke til!

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin er ikke så lurt, fordi det er vanndrivende... Hvis det ikke var alkoholfri vin du tenkte på da? Kaffe og te er også vanndrivende. Men juice er bra! Og tranebærsaft. Fåes kjøpt på helsekost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med vin, men det virker!!! (Jeg har vært en del plaget med dette og har en teori om at den vanndrivende effekten gjør at syren passerer raskt gjennom "systemet" og virker der den skal, men det er selvfølgelig en teori HEEELT uten vitenskapelig belegg). (Mente jo ikke litervis med vin heller da :P).

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...