Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #1 Skrevet 7. februar 2005 mine sjoklade vaner går i bølger. nå for tiden er det peanøtt kibbe som er favoritten. hva er din yndling på sjokolade fronten?
Brunhilde Skrevet 7. februar 2005 #2 Skrevet 7. februar 2005 Det meste, men det skal helst være mørkt og det skal IKKE ha frukt inni seg.
Arkana Skrevet 7. februar 2005 #3 Skrevet 7. februar 2005 Så lenge det er mørk sjokolade så spiser jeg det. Melkesjokolade er uspiselig (og kan vel knapt kalles sjokolade så lite kakao det er i dem). Liker sjokolade med mint, appelsin eller kaffesmak. Akkurat nå har jeg dilla på Troika.
Gjest 1111 Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Akkurat nå er det kinderegg-sjokolade og Snickers. MEN så lenge den er lys og ikke har mint, kaffe eller appelsinsmak, er det helt fint.
Gjest Betty Boop Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 Black i Twist-posen, altså sjokolade med mykt lakrisfyll. Litt rar, jeg.
Arkana Skrevet 7. februar 2005 #6 Skrevet 7. februar 2005 MEN så lenge den er lys og ikke har mint' date=' kaffe eller appelsinsmak, er det helt fint.[/quote'] Du må være min ideelle Twist-partner, ingen krangel om bitene der nei!
-Fisken- Skrevet 7. februar 2005 #7 Skrevet 7. februar 2005 Helnøtt er skikkelig nam! Gulbrød er godt, også den derkvikk lunsj som er sånn lang sjokoladebar.
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2005 #8 Skrevet 7. februar 2005 Syns melkesjokolade er den aller beste men har også litt dilla på fruktnøtt. Toppris er også godt. Men nå så prøver jeg å holde meg unna sjokolade for en stund, blir jo helt avhengig av det jeg. Men godt er det!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #9 Skrevet 7. februar 2005 Syns melkesjokolade er den aller beste men har også litt dilla på fruktnøtt. Toppris er også godt. Men nå så prøver jeg å holde meg unna sjokolade for en stund, blir jo helt avhengig av det jeg. Men godt er det! Avhengig? Da bør du iallefall ikke kjøpe pakken som gutten holder på denne siden: http://www.toblerone.ch/your_favourite/spe...pecials-fr.html Hver trekant veier ca 400 g.
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2005 #10 Skrevet 7. februar 2005 Vanlig Freia Melkesjokolade er aller, aller best. Og det må helst være 200g, for da er rutene akkurat passe tykke. Monolitt er også kjempegod.
*M* Skrevet 7. februar 2005 #11 Skrevet 7. februar 2005 Synes faktisk Hobby er kjempe god. Nå for tiden kjøper jeg New Energy eller Stratos.
Elze Skrevet 8. februar 2005 #12 Skrevet 8. februar 2005 Bocca med nøtter. Eller mørk sjokolade av alle slag. Eventuelt vanlig M. Jeg synes også den Black-twisten er god.
maiia Skrevet 8. februar 2005 #14 Skrevet 8. februar 2005 Jeg er veldig glad i Snickers og all sjokolade med marsipan inni.
Gjest Catwoman Skrevet 11. februar 2005 #15 Skrevet 11. februar 2005 bocca, rittersport halbbitter og rittersport marzipan er mine favoritter, kjøper også en sjelden gang green&blacks mørke sjokolade.
*Heidi* Skrevet 11. februar 2005 #16 Skrevet 11. februar 2005 Krokanrull og festkaramell(som man får kjøpt på kiwi, i løsvekt..) Og topris og crispo.. men aller best festkaramell
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #17 Skrevet 11. februar 2005 Gullbrød, Mandelstang, vaniljetopper, mokkabønner, troika, SOHO!(vil ha tilbake NÅ!!!!), bocca, fruktnøtt, alt i teistposen:sjarmor: kokesjokolade, kvikk lunsj. you name it... Hei jeg heter Madley og jeg er sjokoholiker....
ashera Skrevet 11. februar 2005 #18 Skrevet 11. februar 2005 har etterhvert fått litt avsmak for bars som snickers og mars. Vil helst ha det rent og mørkt, gjerne med nøtter. Toblerone er også bra. Og så Rittersport, da. Bodde en periode i Tyskland, der kostet Rittersporten 1 mark (ca. 4 kroner den gang)... Farlig, farlig.
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2005 #19 Skrevet 11. februar 2005 Dette var en veldig, veldig dum tråd å åpne nå, sjokoladeløs som jeg er.
Gjest LoisLane Skrevet 12. februar 2005 #20 Skrevet 12. februar 2005 Ritter sport og Appelsinkrokan. Har dessuten fått tilbake en crush på Cuba - nytes sakte i små biter, som om hver bit var den siste. Smeltes ned i munnen til mandlene rasper tunga... Ellers er Helnøtt supergodt. Bocca er også nam. Klarer ikke melkesjokolade, Cloetta, rosiner i sjokolade og misliker stort sett alle mutant-utgaver av gode, gamle klassikere (som banan i Smil'en ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå