Gå til innhold

sjokolade

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

mine sjoklade vaner går i bølger. nå for tiden er det peanøtt kibbe som er favoritten. hva er din yndling på sjokolade fronten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste, men det skal helst være mørkt og det skal IKKE ha frukt inni seg.

Skrevet

Så lenge det er mørk sjokolade så spiser jeg det. Melkesjokolade er uspiselig (og kan vel knapt kalles sjokolade så lite kakao det er i dem). Liker sjokolade med mint, appelsin eller kaffesmak. Akkurat nå har jeg dilla på Troika.

Skrevet

Akkurat nå er det kinderegg-sjokolade og Snickers.

MEN så lenge den er lys og ikke har mint, kaffe eller appelsinsmak, er det helt fint.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Black i Twist-posen, altså sjokolade med mykt lakrisfyll. Litt rar, jeg.

Skrevet
MEN så lenge den er lys og ikke har mint' date=' kaffe eller appelsinsmak, er det helt fint.[/quote']

:hoho: Du må være min ideelle Twist-partner, ingen krangel om bitene der nei!

Skrevet

Helnøtt er skikkelig nam! Gulbrød er godt, også den derkvikk lunsj som er sånn lang sjokoladebar.

Skrevet

Syns melkesjokolade er den aller beste men har også litt dilla på fruktnøtt. Toppris er også godt.

Men nå så prøver jeg å holde meg unna sjokolade for en stund, blir jo helt avhengig av det jeg.

Men godt er det! :sikle:

Gjest Anonymous
Skrevet
Syns melkesjokolade er den aller beste men har også litt dilla på fruktnøtt. Toppris er også godt.

Men nå så prøver jeg å holde meg unna sjokolade for en stund, blir jo helt avhengig av det jeg.

Men godt er det! :sikle:

Avhengig? Da bør du iallefall ikke kjøpe pakken som gutten

holder på denne siden:

http://www.toblerone.ch/your_favourite/spe...pecials-fr.html

Hver trekant veier ca 400 g.

Skrevet

Vanlig Freia Melkesjokolade er aller, aller best. Og det må helst være 200g, for da er rutene akkurat passe tykke.

Monolitt er også kjempegod.

Skrevet

Synes faktisk Hobby er kjempe god. Nå for tiden kjøper jeg New Energy eller Stratos.

Skrevet

Bocca med nøtter. Eller mørk sjokolade av alle slag. Eventuelt vanlig M.

Jeg synes også den Black-twisten er god.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Snickers og all sjokolade med marsipan inni.

Gjest Catwoman
Skrevet

bocca, rittersport halbbitter og rittersport marzipan er mine favoritter, kjøper også en sjelden gang green&blacks mørke sjokolade.

Skrevet

Krokanrull og festkaramell(som man får kjøpt på kiwi, i løsvekt..) Og topris og crispo.. men aller best festkaramell

Gjest Anonymous
Skrevet

Gullbrød, Mandelstang, vaniljetopper, mokkabønner, troika, SOHO!(vil ha tilbake NÅ!!!!), bocca, fruktnøtt, alt i teistposen:sjarmor:

kokesjokolade, kvikk lunsj. you name it...

Hei jeg heter Madley og jeg er sjokoholiker....

Skrevet

har etterhvert fått litt avsmak for bars som snickers og mars. Vil helst ha det rent og mørkt, gjerne med nøtter. Toblerone er også bra. Og så Rittersport, da. Bodde en periode i Tyskland, der kostet Rittersporten 1 mark (ca. 4 kroner den gang)... Farlig, farlig.

Skrevet

Dette var en veldig, veldig dum tråd å åpne nå, sjokoladeløs som jeg er.

Gjest LoisLane
Skrevet

Ritter sport og Appelsinkrokan. Har dessuten fått tilbake en crush på Cuba - nytes sakte i små biter, som om hver bit var den siste. Smeltes ned i munnen til mandlene rasper tunga...

Ellers er Helnøtt supergodt. Bocca er også nam.

Klarer ikke melkesjokolade, Cloetta, rosiner i sjokolade og misliker stort sett alle mutant-utgaver av gode, gamle klassikere (som banan i Smil'en :eeeh: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...