AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Mener å huske at man før kunne se når en venn på facebook ble venn med en annen. At det kom opp i newsfeeden til vedkommende. Jeg har to venner på facebooklisten min, som jeg ikke visste kjente hverandre, men så nå at de er på hverandres facebookliste, så jeg ble bare litt nysgjerrig på når de ble venner på facebook. Er det mulig å finne ut av? Jada jada jeg har et liv og helt sikkert bedre ting å gjøre...men er forøvrig ikke det jeg trenger innspill og svar på Anonymkode: c6938...7a7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Nei det går ikke an å finne ut av desverre , eneste er hvis du er innlogget på en av dems profil og enten trykker på "siste aktivitet" så kan det stå der, sammen med annen nylig aktivitet, eller hvis du tykker på "se vennskap" på den andre vennen sin profil så kan man se når man ble venner, men en utenforstående profil kan ikke se dette. Anonymkode: f83d7...761
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Nope. De fleste har jo litt privatinnstillinger på profilen sin, da kommer det ikke opp noen ting om nye venner, - og det kan ikke finnes noen steder. Anonymkode: 87be2...723
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 Oki, tusen takk for svar Anonymkode: c6938...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå