AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Det har over lengre tid vært dårlige arbeidsforhold ved jobben min. Jeg har selv tatt det opp både med arbeidsleder og arbeidsgiver uten at det blir gjort noe med. De mener at ved å legge "lokk" på saken vil situasjonen etterhvert gå over. Nå har det vært slik i over et år,og da en kollega betrodde meg om at han var blitt trakkasert av en annen medarbeider håpte jeg ledelsen endelig ville gjøre noe. Trakkaseringen er også i noen tilfeller av seksuell art,så i disse metoo tider trodde jeg dette ville bli slått ned på, ihvertfall når man har en haug med andre uønskede hendelser i løpet av det siste året. Men hva foreslo arbeidsgiver: Jo,at den traskkaserte part skulle ta et møte med den som trakkasserer,sånn helt uformelt på arbeidsplassen med arbeidsleder( som ikke tror på han) som eneste andre tilstede. Uten at arbeidsgiver skulle snakke med den anklagde på forhånd. Det er også ganske alvorlige anklager det er snakk om. Er dette vanlig prosedyre? Anonymkode: f7052...bb5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 *følger Jeg har blitt slått og sperret inne av sjefen. Anonymkode: e4465...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå