AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #81 Skrevet 18. mars 2020 Arthurs Russiske mamma. For en flott og sterk gutt!! Tenk at far døde da han var 15år, og mor fikk hjerneslag da han var 17år (om jeg forstod det rett). Også har han vokst opp til å bli en så sterk og flott gutt, som tydelig har god omsorg for sin mor. Håper møtet i Russland ga han det han ønsket, og håper virkelig han får et godt liv fremover 💛 Anonymkode: b31be...b90 13
Vinglass Skrevet 19. mars 2020 #82 Skrevet 19. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Arthurs Russiske mamma. For en flott og sterk gutt!! Tenk at far døde da han var 15år, og mor fikk hjerneslag da han var 17år (om jeg forstod det rett). Også har han vokst opp til å bli en så sterk og flott gutt, som tydelig har god omsorg for sin mor. Håper møtet i Russland ga han det han ønsket, og håper virkelig han får et godt liv fremover 💛 Anonymkode: b31be...b90 Ja for en utrolig sterk og flott gutt💕 den omsorgen han viste moren sin var beundringsverdig 💕 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #83 Skrevet 19. mars 2020 7 timer siden, Vinglass skrev: Ja for en utrolig sterk og flott gutt💕 den omsorgen han viste moren sin var beundringsverdig 💕 Ja, den personen som engang blir i ett forhold med han er nok heldig, han fremsto så hjertevarm og god Anonymkode: b31be...b90 2
Angelheart2 Skrevet 19. mars 2020 #84 Skrevet 19. mars 2020 På 10.3.2020 den 18.49, AnonymBruker skrev: Det blir for fjottete for min smak. "Æ henta frem nån tåra fra mitt indre og lot dæm reinn i takt med musikken fra puben der ute.." ok, what liksom.... Anonymkode: bcdb2...92f Det er akkurat slike utsagn som dette som gjør at jeg ikke orker å se på Tore Strømøy. Sikkert mange fine folk og situasjoner, men så lenge han er programleder kommer ikke det programmet på her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå