Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere være så snille å hjelpe meg med å tolke om dette stemmer at jeg er fruktbar nå med eggløsning om et par dager. 

8B88307B-EB1C-4D7F-8D75-CC4BE273D65B.png

0DBE0ABC-781A-444F-9F38-A13ADF9D9E06.png

Anonymkode: ca255...ae6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere være så snille å hjelpe meg med å tolke om dette stemmer at jeg er fruktbar nå med eggløsning om et par dager. 

8B88307B-EB1C-4D7F-8D75-CC4BE273D65B.png

0DBE0ABC-781A-444F-9F38-A13ADF9D9E06.png

Bruker du bare appen? Den tar utgangspunkt i gjennomsnittet av alle damer... er på inge  måte sikkert at den setter rett eggløsningsdato

Skrevet

Selvsagt er det ikke sikkert... Det er kun en applikasjon og den kan ikke stoles på 100%... 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, Fugleskremsel skrev:

Bruker du bare appen? Den tar utgangspunkt i gjennomsnittet av alle damer... er på inge  måte sikkert at den setter rett eggløsningsdato

Jeg bruker ikke kun den, og datoene på den endrer seg utfra når jeg legger inn mensen starter og avslutter. Tidligere for en del år siden, da jeg ikke brukte prevensjon i det hele tatt, stemte den nøyaktig på dagen når mensen kom. 

Skrevet

Du har eggløsning på datoen det er en blomst, de dagene med grønn prikk er fruktbare dager. Du er mest fruktbar dagen før eggløsning og eggløsningsdagen :)

Stemmer den overens med mensen din, er det nok dine fruktbare dager, men lutealfasen din kan være lengre eller kortere. Ville tatt eggløsningstester og :)

Skrevet

Tok en EL-test. Jeg har eggløsning i dag ☺️ 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok en EL-test. Jeg har eggløsning i dag ☺️ 

Er eggløsningstesten positiv idag er ikke eggløsningen idag, men om 12-36 timer. Du burde derimot ha sex idag, da. 😁

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Gravid2018 skrev:

Er eggløsningstesten positiv idag er ikke eggløsningen idag, men om 12-36 timer. Du burde derimot ha sex idag, da. 😁

CB sin test viste smiley :)

Beklager utbretting her, men vi hadde sex i dag med meg på toppen. Han kom og noe rant ut da jeg la meg ned. Kan det fremdeles gå?! 😂 jeg er ny på prøving. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CB sin test viste smiley :)

Beklager utbretting her, men vi hadde sex i dag med meg på toppen. Han kom og noe rant ut da jeg la meg ned. Kan det fremdeles gå?! 😂 jeg er ny på prøving. 

Det kan gå om han kom ordentlig inni deg, da skal det ha blitt skyti inn i livmora 😂 ha sex imorgen også, helst på morgenen :) 

Skrevet

Han kom så det spruta 🙌🏽😂 

vi må prøve ikveld. Han var på nattevakt så vi møttes i døra bare i dag tidlig. 😅

Skrevet
17 timer siden, Gravid2018 skrev:

Det kan gå om han kom ordentlig inni deg, da skal det ha blitt skyti inn i livmora 😂 ha sex imorgen også, helst på morgenen :) 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han kom så det spruta 🙌🏽😂 

vi må prøve ikveld. Han var på nattevakt så vi møttes i døra bare i dag tidlig. 😅

Beklager om jeg maser, men var så godt å få noen ordentlig svar. ❤️

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager om jeg maser, men var så godt å få noen ordentlig svar. ❤️

Ja, er noe herk denna prøvinga egentlig. Mye usikkerhet og frykt egentlig 😫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...