Tule Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 hei jeg syns denne er litt fin og jeg syns dere bør legge erke i den og ikke bli slik :-) http://www.humorkanari.com/art.aspx?artID=1274 utrolig va mødre greier og få ut hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #3 Skrevet 7. februar 2005 hei jeg syns denne er litt fin og jeg syns dere bør legge erke i den og ikke bli slik :-) http://www.humorkanari.com/art.aspx?artID=1274 utrolig va mødre greier og få ut hilsen Tule, skjønner du ikke at dette bare er en spøk?
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Tule, skjønner du ikke at dette bare er en spøk? Fatter du ikke? Du ser vel hem som er mødrene til hvem? + en del "feil". Du skjønner vel at det ikke er alvor?
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 Jøss, siste gjest Skjønner du ikke at Tule driver med litt ironi da? Eller var det bare jeg som tok den? Ronja_80
Tule Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2005 :klø: hei det var en ironi ja og det er jo veldig typisk sånn mødre sier til banra sine hilsen
Tule Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2005 Tule, skjønner du ikke at dette bare er en spøk? hei det var ironi ja og det stod vel og en humor isde der tor jeg hilsen
Tule Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2005 Jøss, siste gjest Skjønner du ikke at Tule driver med litt ironi da? Eller var det bare jeg som tok den? Ronja_80 hei gjest svarer på inlweggert tieden refaeli ikke mitt hilsen
Tule Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2005 for en diskusjon.. hehe... hei he he det sier jeg nesten og hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #13 Skrevet 9. februar 2005 Jøss, siste gjest Skjønner du ikke at Tule driver med litt ironi da? Eller var det bare jeg som tok den? Ronja_80 Du tok den? Det var jo bare deg som ikke tok den. :veldigsur:
LilleBille Skrevet 9. februar 2005 #14 Skrevet 9. februar 2005 Det er ikke for ingenting vi har fått .. Men ellers var det jo et par herlige kommentarer da
Tule Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #15 Skrevet 9. februar 2005 Du tok den? Det var jo bare deg som ikke tok den. :veldigsur: hei jegskjønner ikke helt hilsen
Tule Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #16 Skrevet 9. februar 2005 Fatter du ikke? Du ser vel hem som er mødrene til hvem? + en del "feil". Du skjønner vel at det ikke er alvor? hei va er feil jeg skjønner ikke helt hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå