AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Jeg jobber i apotek og har i mange år ønsket å videreutdanne meg til å bli farmasøyt. I det siste har jeg blitt mer og mer i tvil. Jeg stortrives i jobben min, synes det er fantastisk å jobbe i apotek og synes det er kjempe spennende. Så kommer dilemmaet mitt. Vil jeg jobbe i butikk resten av livet? Vil jeg jobbe turnus resten av livet? Vil jeg bruke over 200 000 på en utdannelse i butikk? Jeg misliker sterkt turnusarbeid, men er så glad i jobben. Dette er vanskelig! Det er så mye annet jeg ønsker å gjøre også! Bli lærer, regnskapsfører, sekretær m.m. Anonymkode: ed614...610
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Farmasøyt er vel ikke begrenset til kun butikk. Anbefaler ikke å bli lærer med den holdningen, pluss man må ta 5-årig utdannelse (hvis du snakker om grunnskoleutdanning). Anonymkode: e35d4...880
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Farmasøyt er vel ikke begrenset til kun butikk. Anbefaler ikke å bli lærer med den holdningen, pluss man må ta 5-årig utdannelse (hvis du snakker om grunnskoleutdanning). Anonymkode: e35d4...880 Altså, what? Hva er holdningen her som gjør at du mener dette mennesket ikke kan være egnet som lærer? Anonymkode: fe249...c55
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i apotek og har i mange år ønsket å videreutdanne meg til å bli farmasøyt. I det siste har jeg blitt mer og mer i tvil. Jeg stortrives i jobben min, synes det er fantastisk å jobbe i apotek og synes det er kjempe spennende. Så kommer dilemmaet mitt. Vil jeg jobbe i butikk resten av livet? Vil jeg jobbe turnus resten av livet? Vil jeg bruke over 200 000 på en utdannelse i butikk? Jeg misliker sterkt turnusarbeid, men er så glad i jobben. Dette er vanskelig! Det er så mye annet jeg ønsker å gjøre også! Bli lærer, regnskapsfører, sekretær m.m. Anonymkode: ed614...610 Mener ikke å kuppe tråden din, men kunne du fortalt litt om å jobbe i apotek? Du skjønner jeg vurderer å bli farmasøyt, synes det virker kjekt å jobbe i apotek.😊 Anonymkode: 88a36...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå