Gå til innhold

Små bobler i magen - tidlige spark/bevegelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 13+2 nå og de siste to dagene har jeg opplevd noe jeg ikke helt kan sette fingeren på. Når jeg legger meg ned for å slappe av, kan jeg av og til kjenne små bobler på innsiden av magen som kiler. Det kjennes som små luftbobler, mange av dem, på innsiden av huden. Ikke luft og mat i tarmene. Dette er annerledes. Det føles godt og det føles kilende. Er dette babyen? Har lest at noen kan kjenne tidlig.

Noen som kjenner igjen dette?

Anonymkode: 277d6...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg hadde det sånn.Jordmor sa det nok var babyen jeg kjente.

Skrevet
7 minutter siden, Sandie skrev:

Ja,jeg hadde det sånn.Jordmor sa det nok var babyen jeg kjente.

Åå, så koselig :) 

Skrevet

Jeg har og kjent bobler.  Siden uke 4-5. Så for min del er det noe annet. Jeg har vært gravid to ganger før, men kjennes nokså likt ut. Det er jo mye som skjer i magen disse ukene, men personlig har jeg alltid tenkt at å kjenne liv i uke 12-13 er noe tidlig.  Men som sagt, jeg vet jo ikke. 

Anonymkode: c524a...c37

Skrevet

Jeg kjente også liv fra veldig tidlig av. På akkurat samme som du beskriver😍

Anonymkode: 2dc14...eee

Skrevet

Fastlegen sa at man kan kjenne tegn til liv tidlig, bare at man ikke er klar over at det faktisk er det, før man kjenner det skikkelig :) 

Har ingen erfaring å dele da, kun i 9+4 selv, men kjenner det bobler selv, kommer nok av luft og mat i tarmene for min del, har kjent det ei stund også så :fnise:

Skrevet

Opplevde dette igjen i natt. Våknet faktisk av det for det kilte så mye. Lå igjen på rygg helt avslappet, da små bobler gled over magen min på innsiden. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i uke 13+2 nå og de siste to dagene har jeg opplevd noe jeg ikke helt kan sette fingeren på. Når jeg legger meg ned for å slappe av, kan jeg av og til kjenne små bobler på innsiden av magen som kiler. Det kjennes som små luftbobler, mange av dem, på innsiden av huden. Ikke luft og mat i tarmene. Dette er annerledes. Det føles godt og det føles kilende. Er dette babyen? Har lest at noen kan kjenne tidlig.

Noen som kjenner igjen dette?

Ja, det var sånn det føltes hos meg også. Gratulerer så mye med en liten baby i magen❤️

Anonymkode: 3181b...501

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var sånn det føltes hos meg også. Gratulerer så mye med en liten baby i magen❤️

Anonymkode: 3181b...501

Tusen takk ❤️

Skrevet

Det er nok baby ❤️ Førstegangs her og kjente det allerede fra uke 11 😊

Anonymkode: 99e5f...634

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...