AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Hvilken foundation bruker dere? Jeg har kald undertone, rødt hår uten fregner. Bruker Dior nude air 010 ivory og er veldig fornøyd, men den ER litt gul til meg, og littt mørk. Anonymkode: 968fe...530
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Prøv teint idole ultra fra lancome nr 005, den et lysere. Eller så kam du også se på YSL's nyeste foundation som også har en farve som er enda lysere husker ikke nummeret i farta. Disse selger jeg mye til dem med "melkehvit" hud. Anonymkode: 3359d...d78
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 Er ikke spesielt opptatt av sminke så jeg prøver ut den lyseste foundationen jeg kan komme over dersom jeg går tom MEN jeg bruker "Shade adjusting drops" i hvit fra The Body Shop. Veldig drøy i bruk, har også en kald undertone som gjør at gule foundationer passer meg bedre. Tar litt foundation på hånden, en liten dråpe av produktet, og blander sammen før jeg påfører det på huden. Bruker det også sammen med concealere. Anonymkode: c506a...d17
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 Jeg bruker hvit mixer for å få foundationen lys nok. Det finnes omtrent ingen farger der ute som er lyse nok for meg. Anonymkode: 5227c...8e1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 Bobbi brown skin foundation. Anonymkode: 27baf...31b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå