lille sangfugl Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Jeg har et visakort med kontaktløsning som jeg er veldig glad i å bruke. De siste gangene jeg har forsøkt, har det ikke fungert, selv om det er beløp på under 200 kr. Er det en øvre grense man kan bruke totalt før man må "resette" kortet? Finner ikke noe informasjon på nett. Savner løsningen, så håper noen kan hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Kontakt banken din. Anonymkode: 0c98b...dc1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 4 timer siden, lille sangfugl skrev: Jeg har et visakort med kontaktløsning som jeg er veldig glad i å bruke. De siste gangene jeg har forsøkt, har det ikke fungert, selv om det er beløp på under 200 kr. Er det en øvre grense man kan bruke totalt før man må "resette" kortet? Finner ikke noe informasjon på nett. Savner løsningen, så håper noen kan hjelpe. Det kan være antenna til chip’en som er ødelagt Anonymkode: 8edf6...b86
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 Dette er ganske enkelt. Bestill nytt kort. Anonymkode: 42c50...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå