Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #41 Skrevet 18. februar 2005 Jeg vet hvem som vinner' date=' men jeg skal ikke si det, for da blir folk bare sure på meg igjen . [/quote'] Det er det jo ingen som kan vite ennå..
Arwen Skrevet 18. februar 2005 #42 Skrevet 18. februar 2005 Media utropte jo vinneren allerede etter 1. runde Utrolig urettferdig for de som ikke blir profilert like mye i media! Hvertfall har de gitt oss finalistene. Hadde media bestemt hvem som vant i fjor ville det vært Margaret eller Maria.
*Lene* Skrevet 18. februar 2005 #43 Skrevet 18. februar 2005 Hvertfall har de gitt oss finalistene. Hadde media bestemt hvem som vant i fjor ville det vært Margaret eller Maria. Var det jeg mente..Glemte bare e'n ;-)
Angelica Skrevet 18. februar 2005 #44 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har ikke fulgt med så godt foreløpig, men av de jeg har sett synes jeg Jorun og Andrea er de beste. Media setter sterkt fokus på enkelte av de som deltar, og det kan da ikke være helt rettferdig. Sånn som med Maria ifjor, og vi så jo hvordan det gikk.. :-?
Sniglå Skrevet 18. februar 2005 #45 Skrevet 18. februar 2005 Det er det jo ingen som kan vite ennå.. Nei, sier du det.... Jeg veeet jo deeet!
trude Skrevet 18. februar 2005 #46 Skrevet 18. februar 2005 Jeg tror og HÅPER at jorun vinner. Hun er bare dritkul og hun har en nydelig stemme litt utenom det vanlige.
Gjest Lea Skrevet 18. februar 2005 #47 Skrevet 18. februar 2005 Dette mediastyret ødelegger kanskje litt for "favorittene". Jeg tror at folk blir litt lei de som er mye i media og som er utpenkt som vinnere. I disse tilfellene vil folk kanskje stemme mer på de som ikke er blant favorittene. Så langt synes jeg at Jorunn gjør det veldig bra. Flott stemme og sympatisk jente. Men jeg tror nok at det dukker opp flere, eller andre, favoritter etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå