Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg holder en knapp på Jorun og Alejandro :wink:

Gjest Catwoman
Skrevet

Tror Jorunn kan nå langt, og så liker jeg godt David og han som sang "I fell in love with two angels" husker ikke navnet. Og så er det sikkert mage andre flinke jeg ikke har fått så nøye med meg enda, de fokuserer mest på enkelte.

Skrevet

Har ikke fått noen favoritt enda. Det skulle jo liksom være så høyt nivå på deltagerne denne gang, men jeg kan ikke si jeg er så imponert. Foreløpig har jeg kun fått med meg at Jorun er ganske bra, men ting kan skje etterhvert. Skal ihvertfall følge med videre! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Heier også på Jorun.. Hun er så søt :)

Skrevet

Jeg har 3 favoritter: Tone, Alejandro og Christer (han som sang duett med Tone) :danse:

Skrevet

Malin har kjempe fin stemme, håper hun når langt! Jorun er en potensiell kandidat til å vinne hele greia.

Skrevet

heier på Jorunn jeg også:) Hun kommer jo fra sørlandet

Skrevet

Jorun var det jeg mente lengre ope i tråden ja ;)

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Jeg har 3 favoritter: Tone, Alejandro og Christer (han som sang duett med Tone)  :danse:

Christer er ikke blandt de 50 beste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Heia Kristoffer Johannesen, tror han er i tredje runde.

Skrevet

Av de som har gått videre til nå så håper jeg Andrea vinner. Nydelig jente med en utrolig kul stemme. :-)

Skrevet

krysser fingrene for jorun jeg!

og litt for bjørn da....

Annonse
Skrevet
krysser fingrene for jorun jeg!

og litt for bjørn da....

:Nikke:

Skrevet

Media utropte jo vinneren allerede etter 1. runde :roll: Utrolig urettferdig for de som ikke blir profilert like mye i media!

Skrevet

Jeg vet hvem som vinner, men jeg skal ikke si det, for da blir folk bare sure på meg igjen . :tunge1:

Skrevet
Når er idol i reprise`???

Lørdag eller søndag på dagtid. Da kommer onsdag og fredagsepisodene rett etterhverandre...Sjekk tv2.no for program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...