Gå til innhold

Hvem vinner Idol?

Amanja

Anbefalte innlegg

Hvem blir Norges nye superstjerne?

Jeg krysser fingrene for Alejandro. Nydelig gutt med en sinnssyk stemme. Hadde han vært fem år eldre skulle han få sunget for meg... sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Ingen anelse, for vi har fått høre alt for lite av de alle sammen.

Venter og ser hvem som kommer til finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på hun blonde jenta som sang "Shackles" på den innledende auditionen.

Husker ikke hva hun het, men det var et eget innslag om henne fra folkehøyskolen hun går på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann.. Litt tidlig å si tror jeg.. Er 3-4 stk som har skilt seg ut syns jeg.. Syns Christian fra Bærum :sjarmor: er utrolig flink og sjarmerende, samt hun jenta han sang duett sammen med. Tro ihvertfall disse kommer til å nå veldig langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig å si ja, det er så mange flinke i år!!! Men tror og håper at alejandro fra kristiansand kommer langt, han har en nydelig stemme og masse sjarm!!! Han sang this years love på audition, og den sangen er jo bare rå nydelig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Kan vedde på at det blir ein gut i år og. Kjedlig!!

Håpar det blir ei jente vertfall. Liker godt Tone frå Sogndal veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun blonde som ligner litt på Jewel, som hadde bronzefarget topp på seg og blondt hår var veldig flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått så mye inntrykk av de forskjellige deltakerne. Men de to kompisene (han blonde blåøyde og han med det stilige afro-håret) har gode stemmer, og så var de jo innmari søte, da... Syns de var så gode når de heia på hverandre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

synes og de to kameratene som støttet hverandre så enormt var dyktige. mendet var kanskje litt boy band, men go boy band!

men ellers likte jeg svært godt kan sajjit eller hva det var han het.. han mørke, iraneren.. han hadde en delikat stemme og stygge var han heller ikke nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Jorun er flink. Ellers synes jeg de to bestevennene var interessante. Husker dessverre ikke navn, men dere vet kanskje hvem jeg tenker på? Blir spennende å følge med videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tidlig å si ja, det er så mange flinke i år!!!

Synes du? Nå fulgte jeg riktignok ikke med de to foregående årene, men når de har valgt de 100 beste av 6500 så hadde jeg ventet meg at de fleste ville kunne klare synge rent i det minste. Det er null kontroll på stemme når de er på det beste, og direkte skjærende falskt på det verste.

Mine favoritter kommer nok på grunn av sjarme og personlighet, ikke sangtalent. Slik sett har jury-sjefen gjort en bra jobb, for hun var sterkt fokusert på akkurat den biten i utvelgelsesprosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Jorun heter hun

Eg og. Ler meg ihel av ho, seie so mykje rart :ler:

Så likar eg veldig godt Malin og Alejandro.

Willy The knipser liker jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...