AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Prøver heller i dette underforaet, kanskje folk har mer forståelse/ er mer saklige her enn i Barn og familie... Og greier å svare på det jeg spør om uten å slenge usakligheter eller dritt og møkk... Noen som vet om og kan linke til dagbøker/blogger/tråder om noen som har valgt å få barn på egen hånd? Har allerede fått tips om http://www.enestaaendemor.no/about/ , men vil veldig gjerne ha flere tips tusen takk på forhånd! Anonymkode: 3b7a2...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Jeg har et barn med en ubrukelig far og fått et alene via Stork. Har ikke noe å linke til, men ville bare si kjør på! Jeg har ikke angret et sekund og ungene har det supert😊 Anonymkode: 8ad29...1ce
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et barn med en ubrukelig far og fått et alene via Stork. Har ikke noe å linke til, men ville bare si kjør på! Jeg har ikke angret et sekund og ungene har det supert😊 Anonymkode: 8ad29...1ce Kunne du tenke deg å skrive på privat PM? Kunne tenkt meg å ytret noen tanker her, men orker ikke all den drittkastingen som da kommer. Vil snakke med noen som kan diskutere det på en seriøs og forståelsesfull måte, og som har innsikt i hva alt innebærer. Anonymkode: 3b7a2...6aa
Ullvott Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 Organisasjonen og nettsiden Ønskebarn kan være et bedre alternativ for deg enn å kjempe en umulig kamp mot trollene her inne på KG. Det koster riktignok å være medlem, men den prosessen du vurderer koster uansett mye mye mer. På nettsiden har de også forum, blant annet for enslige som ønsker å reise utenlands for befruktning. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 1 minutt siden, Ullvott skrev: Organisasjonen og nettsiden Ønskebarn kan være et bedre alternativ for deg enn å kjempe en umulig kamp mot trollene her inne på KG. Det koster riktignok å være medlem, men den prosessen du vurderer koster uansett mye mye mer. På nettsiden har de også forum, blant annet for enslige som ønsker å reise utenlands for befruktning. Tusen, tusen takk for tipset!! Anonymkode: 3b7a2...6aa
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #6 Skrevet 14. januar 2018 Jeg sier kjør på, hvis du har et nettverk rundt deg som kan hjelpe deg. Det kan fort bli krevende og ha det fulle og hele ansvaret for et barn uten noen som helst hjelp rundt seg. Men det å få barn via donor er jeg støttende til, barnet er ønsket og får en forelder som virkelig elsker det. Man er ikke fruktbar i alle evighet, så da kan heller en "bonuspappa" dukke opp etterhvert som en eventuell bonus tenker jeg. Lykke til Anonymkode: c76f5...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå