Gå til innhold

Sover 3åringen for lenge som syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3.5 åringen har feber og snørrer og hoster. Nå har han sovet i godt over en time. Får ikke vekket han uten at han bare sovner helt igjen. 

Noen tips for å gjøre kvelden som kommer levelig? Han kommer jo ikke til å sovne i nærheten av tidlig, tipper jeg. Jeg er alene med han, og vil helst ikke sovne fra han om det blir ulidelig sent.

Klarer ikke sove sammen med han /samtidig som han forresten.

Anonymkode: 5442b...799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La nå stakkars gutten sove. Er man syk så er det vondt å være våken når kroppen skriker etter hvile.

Anonymkode: 5d83c...c16

• Liker 3
Skrevet

Sånne ting må du bare regne med av og til. 

• Liker 4
Skrevet

Han har sikkert ekstra behov for søvn siden han er syk. Selv om han sover lenge nå så er det ikke sikkert kvelden og natta blir håpløs. Ville latt han sove 

Begge mine bruker «å sove seg friske» når de er syke. 

• Liker 3
Skrevet

Bare lurer på noen tips, ikke mer eller mindre "suck it up"  :PSkal la han sove, Men hadde vært ok med noen tips for å holde ut kvelden, natta og morgendagen:)

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer på noen tips, ikke mer eller mindre "suck it up"  :PSkal la han sove, Men hadde vært ok med noen tips for å holde ut kvelden, natta og morgendagen:)

Ts

Du må bare ta det som det kommer. Sover han så sover han. Man kan ikke forvente noen form for rutine når ungen er sjuk å bare vil være i ro. 

• Liker 2
Skrevet

Tipper han sover seg gjennom natta også

Anonymkode: a07d9...c4b

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper han sover seg gjennom natta også

Anonymkode: a07d9...c4b

Håper det!

Skrevet

Hvorfor klarer du ikke å sove samtidig som ham? 

Skrevet
16 minutter siden, The Kitten said:

Hvorfor klarer du ikke å sove samtidig som ham? 

Bare klarer ikke :P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Masse kaffe vil jeg tro kan hjelpe deg. Når eldste har vært skikkelig syk har selv jeg son ikke drikker kaffe hevet innpå, bare for å overleve😉

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Minlillelykke said:

Masse kaffe vil jeg tro kan hjelpe deg. Når eldste har vært skikkelig syk har selv jeg son ikke drikker kaffe hevet innpå, bare for å overleve😉

Kaffe it is! Han er våken og slapp som bare det, og vil ligge inntil absolutt hvert eneste sekund, stakkars. Håper det blir litt søvn etterhvert på han  (Og meg) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...