Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så morsomt?

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke humoren?

Skrevet
3 minutter siden, Fluttergork skrev:

Hva er så morsomt?

Det forstod ikke jeg heller...

Skrevet

På hvilken måte er det morsomt at også jenter spiller dataspill?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og personer lurer på om metoo kampanjen er gått for langt....

Endret av PaN
Skrevet

Gamer girls... :klaske:

Lyudi-kotorie-ne-znayut-kak-polzovatca-o

Anonymkode: 158c7...329

• Liker 3
Skrevet

Blir bare dumt å hetse jenter og kvinner som gamer. Vi får da like mye ut av spilling som menn gjør, underholdning, selv om vi kanskje ikke liker de samme spillene som menn, eller velger å rollespille og bruke mye tid på utseende til avataren istedet for å fokusere på "end game".

Anonymkode: 2373e...30d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir bare dumt å hetse jenter og kvinner som gamer. Vi får da like mye ut av spilling som menn gjør, underholdning, selv om vi kanskje ikke liker de samme spillene som menn, eller velger å rollespille og bruke mye tid på utseende til avataren istedet for å fokusere på "end game".

Anonymkode: 2373e...30d

De hetser seg selv ved å kalle seg for "gamer girls". Du hører ikke menn kalle seg for "gamer boy". En mann er en gamer. Det er ingen menn som har noe behov for å putte "boy" i noe som helst. Eller "man".

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De hetser seg selv ved å kalle seg for "gamer girls". Du hører ikke menn kalle seg for "gamer boy". En mann er en gamer. Det er ingen menn som har noe behov for å putte "boy" i noe som helst. Eller "man".

Så smålig av deg :dry:

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ganske enig på det punktet!

Anonymkode: 87afb...443

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva som er morsomt.:huh:  Jeg føler mer at jeg blir litt oppgitt over hvor nedlatende og slem det går an å bli.

Skrevet

Det er så patetisk å se voksne folk som bor hjemme og kaster bort livet sitt forran dataspill mens mor kommer og mater de. 

Skrevet

Gamer er ett loser stempel med og uten jente i navnet.

Anonymkode: 93ddd...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...