Ariana807 Skrevet 14. januar 2018 #1 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg kjøpte meg et lite furu tre i desember som jeg hadde som juletre. Et bitte lite ett i en potte. MEN jeg har det jeg liker å kalle "brune fingre" (motsatt av grønne=får blomster til å blomstre). Alt av planter jeg tar i dør. Uavhengig av hvor mye vann eller ikke de får. Jeg ønsker å holde liv i dette treet, det er mitt mål for 2018, kan vel nesten kalle det et nyttårsforsett Er det noen som har erfaring med furu tre? Virker som om jorda i det tørker ut relativt fort, aå vanner det hver 2-3-4 dag (når jorda er tørr). Og det er ennå liv i det, litt over en måned etter jeg kjøpte det Har tenkt å potte det om i en større krukke og sette det ut, men kanskje vente litt til det er bitte litt varmere ute. Furu vokser jo i skogen, men kan kanskje være er lite sjokk for det om jeg setter det ut nå, sjokk med temperatur forskjell. Uansett, litt mye tekst her. Men noen som har erfaring? Gjødsel, vanning...? Kan si at jeg er ganke så noob me hage og planter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå