Gå til innhold

Trenger virkelig advokat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefalle en dyktig advokat som får ting til å skje. Motparten kontaktet advokat for 13 mnd siden og jeg svarte han så godt jeg kunne frem til han plutselig ikke svarte mer, Tok da kontakt med egen advokat og han fortsatte samtalene?? 

DE laget en avtale som ikke ble overholdt av motparten og da svarte ikke engang min advokat meg på henvendelser. er dette vanlig???  ingen av advokatene svarer og ting går tregt og masse frustrasjon da dette er svært psykisk utmattende.

Noen som kan anbefalle en pågangsrik og dyktig advokat som får ting til å skje på ene eller andre måten??

Dreier seg om oppgjør samlivsbrudd i oslo omeng.

Anonymkode: 8a254...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring med advokater er at når det er noe de ikke har lyst til å gjøre eller en sak de er lei av så lar de bare være å svare. Jeg har dessverre ikke noen anbefaling.

Anonymkode: 8deb8...5b8

Skrevet

Om advokaten din trenerer saken, så holder du ganske enkelt tilbake videre betaling. 

Anonymkode: 03bb0...de9

Skrevet

hmmm han har faktisk aldri sendt meg noen faktura engang, virker mer som de samarbeider om å trenere saken begge to, han andre advokaten betales av et fagforbund.

Men syns jo det er merkelig å ta på seg et oppdrag en ikke følger opp da, vært noen tlf frem og tilbake både med meg og andre advokaten pluss et nesten 2 timer langt møte så syns det her er skikkelig vanskelig og kommer jo ikke ut av elendet heller når det bare suser å går.

Grrrr frustrert

En Dyktig engasjert Advokat søkes asap :)

Anonymkode: 8a254...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...