AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Jeg har startet ENK, er utdannet økonom, så har grei peiling på regnskapsføringen. Kommer til å ha under 300 bilag i året og har laget meg et fint oppsett med kontoplaner, inntekter og utgifter i excel. Jeg har brukt hele helgen på dette oppsettet og ser det tar mye tid og tenker det ville gått mye raskere om jeg investerte i et regnskapsprogram.... Noen som kan anbefale noe som er lettforståelig og ikke så dyrt? kommer til å ha rundt 100.000NOK i inntekter på ENK. Anonymkode: 0f764...729
Husholdning1 Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Visma E-accouting er helt greit. Finnes sikkert billigere, men.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 Vi brukte mammut, men dette er noen år siden. Det var enkelt å bruke, men er ikke sikker på kostnadene. Anonymkode: 0e896...198
Husholdning1 Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi brukte mammut, men dette er noen år siden. Det var enkelt å bruke, men er ikke sikker på kostnadene. Anonymkode: 0e896...198 De har gått over til onlineløsningen Visma E-accouting nå. Etter mitt syn litt mer brukervennlig og også tilgjengelig hvor som helst med nettilgang nå.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 Tripletex eller Visma eAccounting. Jeg foretrekker Tripletex selv, for det er mindre låst. Anonymkode: b3e4d...bd8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå