Gaupen Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Hvorfor må man ha mindre en 6 kb bilde til profilen? Det er jo vanskelig å lage et såå lite bilde.. Hva gjør dere?
Snuppelure Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Du må redusere oppløsningen. Ikke bare størrelsen. Husk at du trenger ikke store bildet for å lage en avatar :-) Lykke til!
Gaupen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2005 Eg fikk beskjed om at bildet måtte være mindre enn 6. Og det er jo nesten umulig.. Vi satt lenge med det i går, og det var ikke lett ass
Dru Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 Hvis du vil, så kan du sende meg en mail, så kan jeg ordne det for deg. Enklere enn å komme med oppskrifter i det vide og det brede.
Gaupen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2005 Hvis du vil' date=' så kan du sende meg en mail, så kan jeg ordne det for deg. Enklere enn å komme med oppskrifter i det vide og det brede.[/quote'] Ja veldig gjerne. Er på jobb nå, så har ikke mulighet før i aftens, men sender en mail da eg :-) ...Så glad...
Dru Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har sendt deg en ny. Som er litt bedre enn den første
Gaupen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2005 Takker for hjelpen. Eg har ikke tilgang til privat mail her så det må eg i allefall fikse i aftens :-) Så snill du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå