macy_s Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Meg og min mann har vært separert i 8 mnd. Men nå flyttet vi sammen igjen. Hvordan opphører seperasjonen og hva må jeg tenke på? Har hatt dobbel barnetrygd. Hvordan får jeg endret den?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Ta kontakt med nav med en gang, så du ikke blir anklaget for svindel. Anonymkode: db151...749
regine Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 Er det ikke du som har skrevet diverse tråder om en mann som har värt utro, om et vondt brudd, om en mann som verken ivaretar särkullsbarn, fellesbarn eller fellesskapet generelt og om problemer med samvär, om rettssak og generelt en mann som ikke er spesielt grei? Og så skal du flytte sammen med han igjen? Er det - unnskyld uttrykket - mulig å väre så dum? Dere har värt fra hverandre i 8 måneder skriver du, og mye har skjedd i den perioden. En ting er at det sikkert er mulig å finne tilbake til hverandre, men hva gjör at du tror det blir bedre nå? Etter kun 8 mnd fra hverandre? Tror du han har endret seg/sine prioriteringer? Og hva med barna? Hvorfor vil du utsette dem for en svärt höy sannsynlighet for nytt brudd om kun kort tid? Om et par måneder sitter du der igjen - like oppgitt som för bruddet, med alt ansvar for barn etc. Situasjonen er akkurat som för bruddet og ungene har blitt enda mer traumatisert. Hva er det som haster? Hvis du virkelig mener at dere skal bli sammen igjen - så greit nok, men ikke flytt sammen för om ganske lenge. Da kan dere väre et par, men uten at dere trekker barna inn i den daglige fölelsesmessige berg-og-dal-banen som dere garantert havner i. Og barna fortjener faktisk en viss stabilitet. Og ja - du mister stönader når dere flytter sammen igjen, men det kan du enklest sjekke med NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå