Gå til innhold

Uff, så kvalme de svenske guttene er..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får et veeeldig dårlig inntrykk av svenske gutter av å se på Big Brother.. alle er jo helt grusomme. Den ene mer forfengelig enn den andre. Også han med museflettene da :hoho: , er det mann eller kvinne? Jeg liker menn som ser ut som de er menn og ikke bruker lengere tid på badert enn meg. Jeg begynne å lure på om det eksisterer menn som er menn i Sverige? :sjokk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet
Jeg begynne å lure på om det eksisterer  menn som er menn i Sverige? :sjokk:

Ja, du kan så si.. Jeg kan berolige deg med at jeg kjenner en svensk mann, og jeg har aldri noe problem med å huske at han ikke er kvinne. (altså han er en mann som er mann. så vidt jeg vet. hvis han da ikke er en kvinne som utgir seg for å være mann??) Men han kan jo være unntaket som bekrefter regelen, selvfølgelig... Håper svenskene skjerper seg skikkelig altså!

Skrevet

Har bare sett premieren, og den eneste som så bra ut var jo nettopp duden med dreadsene :ler: Eller kanskje bare det er håret hans, hmmmm :klø:

Nei og nei, gidder ikke se tulleprogrammet, synes sesong 1 var dritgøy og fulgte med hver dag, men nå er det liksom blitt så oppbrukt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...