Gå til innhold

Er dette en enslig 16 årig asyksøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 2015 troppet Muhammed Husseini opp i Sverige og meldte seg som enslig, mindreårig asylsøker. Han opplyste at han var 16 år, kom fra Afghanistan og fikk følgelig innvilget midlertidig opphold som såkalt flyktningebarn.

EMA.jpg

Anonymkode: 35ebb...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en italiener eller noe. Sikker på at det ikke er fake news?

Anonymkode: 586c2...dca

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ser ut som en italiener eller noe. Sikker på at det ikke er fake news?

Anonymkode: 586c2...dca

Ja, dette er en reel asyksøker fra Sverige. 

Pussig nok er lillesøsteren hans 23 år.

Det er mye rart.

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, dette er en reel asyksøker fra Sverige. 

Pussig nok er lillesøsteren hans 23 år.

Det er mye rart.

Altså, en asylsøker med opphold i Sverige. 

Skrevet

Han der er ikke stort eldre enn 13 år, kan ikke begripe noe annet. 

• Liker 8
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Lett å se han ikke er 16, godt over 30 vil jeg si.

Skrevet
1 minutt siden, Calandria skrev:

Lett å se han ikke er 16, godt over 30 vil jeg si.

Men om du sier DET høyt er du rasist, høyreekstrem og hvit makt. Alle ser hvor dumt dette er men alle later som ingenting....

Denne fyren blir sikkert plassert på ungdomsskolen sammen med 15år gamle småjenter.

Anonymkode: 04243...984

• Liker 7
Skrevet

Han ser ikke en gang ut til å være afghansk. Har du kilde på det? 

Anonymkode: 8b200...b4d

Skrevet
7 hours ago, HalldirV2 said:

Han der er ikke stort eldre enn 13 år, kan ikke begripe noe annet. 

Jeg ville tippet på rundt 10 år, alle vet at de grusomme forholdene i Syria gjør at de eldes mye raskere enn oss skandinaver.

Anonymkode: e8d47...f53

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om du sier DET høyt er du rasist, høyreekstrem og hvit makt. Alle ser hvor dumt dette er men alle later som ingenting....

Denne fyren blir sikkert plassert på ungdomsskolen sammen med 15år gamle småjenter.

Anonymkode: 04243...984

Tenk om han hadde sagt han var 3....da hadde han begynt i barnehage....

Men det er helt sykt at de lyver slik på alderen og ingen løfter et øyebryn.

Skrevet (endret)

Nei selvsagt er ikke denne hårete mannen på på trettisrks et "ensamstående barn".

Endret av Perle
  • Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Dette er klart en mann i 30 årene !

Anonymkode: be008...0f4

Gjest Bifftomat
Skrevet

:skratte: hahahaha

16 du liksom. Jeg ville gjettet i alle fall 32. 

Skrevet

At han er enslig kan jeg lett tro på. Men 16 år......? Nei!

Anonymkode: 0a2d9...fb4

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ser ikke en gang ut til å være afghansk. Har du kilde på det? 

Anonymkode: 8b200...b4d

Afghanere kan se ganske forskjellige ut. Noen ser europeiske ut, noen ser pakistanske ut og noen ser kinesiske ut. Eller en kombinasjon. Noen av dem har blå eller grønne øyne og er generelt lysere enn enkelte nordmenn.

Når det gjelder alder, ser mange 16-årige gutter ut som barn. Men noen ser ut som voksne. Husker en 14-årig (etnisk norsk) gutt da jeg gikk på ungdomsskolen. Han hadde kraftigere fullskjegg enn de fleste godt voksne menn ville ha klart å grodd. Og han ville neppe blitt spurt om legitimasjon på polet, for å si det slik. Og mange av de som søker asyl her har jo noe kraftigere hårvekst (og i tidligere alder) enn oss nordboer.

Selvsagt vil enkelte desperate mennesker på flukt ville lyve i håp om en bedre fremtid. Mindreårige asylsøkere har bedre rettigheter. Og selvsagt vil voksne asylsøkere kunne utgi seg for mindreårige. Det kan man debattere på generelt grunnlag. Men noen ser bare mye eldre eller yngre ut enn de er. Og bilde av en enkeltperson kan ikke brukes som bevis på asylsøkere som lyver på alderen.

• Liker 2
Skrevet

Beskylder dere barnet for løgn? ;)

Anonymkode: 6f9f3...d4e

• Liker 2
Skrevet

Hvilken kriminell handling er det han er siktet for? Har sett bildet i forbindelse med noe før men husker ikke hva. Og han er åpenbart eldre enn meg, og jeg er født på åttitallet.

Det som er kanskje aller mest skremmende er at disse "sekstenåringene" blir plassert i skoleklasser med virkelige sekstenåringer. 16-årige jenter uten livserfaring. Jaggu skal de fort få det ja!

Anonymkode: 21da7...e6a

• Liker 4
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kriminell handling er det han er siktet for? Har sett bildet i forbindelse med noe før men husker ikke hva. Og han er åpenbart eldre enn meg, og jeg er født på åttitallet.

Det som er kanskje aller mest skremmende er at disse "sekstenåringene" blir plassert i skoleklasser med virkelige sekstenåringer. 16-årige jenter uten livserfaring. Jaggu skal de fort få det ja!

Anonymkode: 21da7...e6a

Nå er vel ikke nødvendigvis menn i 20- eller 30-årene farligere for 16 år gamle jenter enn det 16 år gamle gutter er ...

Men tror neppe han på bildet er eldre enn deg om du er født på 80-tallet. Skulle jeg dristet meg til å gjette alder ut fra bildet, noe som er ganske vanskelig, ville jeg sagt ca 25.

Endret av Thyra
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...