Gjest Sesselja Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Jeg er blitt invitert til lanseringsfesten til Cosmopolitan, og kjenner panikken stige. Hva i all verden skal jeg ha på meg? Invitasjonen sier uformelt pent. Jeg har vurdert en seksti-talls kjole som er hvit med grønt 'rabbel' på. Tanken er at det er bedre med noe litt gammelt og spesielt enn noe plukket fra hyllene pa Oasis eller noe. Hva tror dere?
Snuppelure Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Tror det høres helt bar ut jeg :-) Så lenge du selv føler deg vel. Noen kommer sikkert i jenas, men det betyr jo ikke at du må gjøre det samme! Ha noe by-kult på så er du i mål. Synes kjolen høres dødskul ut. Ha en fin fest!
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Tror det høres helt bar ut jeg :-) Så lenge du selv føler deg vel. Noen kommer sikkert i jenas, men det betyr jo ikke at du må gjøre det samme! Ha noe by-kult på så er du i mål. Synes kjolen høres dødskul ut. Ha en fin fest! Hva er by-kult? :klø:
Snuppelure Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 Hva er by-kult? :klø: Noe som er litt hipt og trendy, som en gjerne tar på seg på en lørdag kveld for å rocke byens dansegulv. (Da tenker jeg på nattklubber fremfor brune puber på hjørnet.) Var det grei forklaring?
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 Noe som er litt hipt og trendy, som en gjerne tar på seg på en lørdag kveld for å rocke byens dansegulv. (Da tenker jeg på nattklubber fremfor brune puber på hjørnet.) Var det grei forklaring? Jepp!
Gjest Sesselja Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 Hva foreslår du som by-kult (i motsetning til grenda-kult?) til en sekstitalls-kjole i hvitt/grønt?
Snuppelure Skrevet 6. februar 2005 #7 Skrevet 6. februar 2005 Vet ikke hva grenda-kult er jeg... :-) Tar du deg en tur på Asessories (eller hva de heter) finner du helt sikkert noe fint tilbehør. Hårnåler, brosjer, sjal, vesker, smykker osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå