Gå til innhold

Something old...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvorfor er det så viktig med fire av tingene' date=' men ikke sixpencen i skoa? For dere skal vel ikke ha det? Hvis dere ikke har det blir jo hele greia ødelagt, og det betyr ikke lykke lenger, tror nå jeg.... :tunge1:[/quote']

Penny er vel ikke den mest utbredte valutaen i Norge nå for tiden...

Det er ikke det at man må oppfylle ordtaket for hvis ikke bringer det ulykke. Det er bare en litt morsom ting å gjøre... Ikke ta alt så voldsomt seriøst. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte jeg skulle ta en 50 øring jeg.

Når amrikanerne og engelskkvinnene kan bruke sine egene mynter kan vel vi også det :tunge1:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Kommer sannsynligvis til å gjøre alle de tingene i ordtaket. Men kommer neppe til å gi den skylda om det skulle gå til H..... med forholdet og ikke skulle bli rik i fremtiden :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste en plass der dette ordtaket var beskrevet.. husker det ikke helt men skal prøve:

Something old - For ikke og glemme fortiden

Something new - For og vise at du starter på noe nytt

Something borrowed - Husker ikke denne helt, men hadde med slekt og venner og gjøre.

Something blue - Hadde noe med barn og gjøre tror jeg.

And a sixpence in your shoe - For og sørge for brudeparet økonomisk.

Skal prøve og ha alle disse tingene, bortsett fra en sixpence da.. Blir vel heller en femmer eller nå :ler:

Skrevet

Sliter med det gamle og det lånte, jeg...Har jo ny kjole, nytt slør, nue sko, smykker, strømper, undertøy, sminke, hår... :ler: Kunne kanskje puttet et par ting i BH'en... Blir litt gammeldags og overtroisk når det gjelder sånne tradisjonelle ting, jeg..... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Se der ja... Husket ikke sååå mye feil da.. :-)

Skrevet
Se der ja... Husket ikke sååå mye feil da..  :-)

Du e flinke *Arkatus*! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...