Gå til innhold

Something old...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies man skal ha noe gammelt, noe nytt, noe blått og noe lånt. Er det mer enn det?

Hvor gammelt skal det gamle være? Bare at det er brukt før, eller må det være fra en annen generasjon?

Og hva i alle dager skal man låne? Jeg har kjøpt helt ny kjole, slør og tiara. Skoene skal jo ikke være brukt før sies det (bare gått inn). Jeg hadde ikke tenkt å drasse på så veldig mye denne dagen. Vet ikke om jeg skal ha veske en gang. Jeg kan jo ikke begynne å låne truser akkurat... :o

Noe nytt er jo greit; kjolen. Og noe blått; jeg kan vel ha et blått strømpebånd. Eller hva med blå strømper!?!?! :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ikke til å legge vekt på dette i det hele tatt, jeg. :)

Skrevet

jeg er heller ikke så opptatt av det, synes det er viktigere å ha vårt eget preg på det, men det er meg :wink:

Skrevet

Kan du ikke bare låne en gammel blå truse av noen? :-)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Kan du ikke bare låne en gammel blå truse av noen?  :-)

:hoho:

Jeg skal ha veske, og kommer vel til å legge noe gammelt og lånt der (evt. blått også)

Skrevet

Kjøpt ti cm lyseblått silkebånd og sy en bitteliten sløyfe på undertøyet ditt :) Det gjorde jeg....

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Hovedproblemet er vel noe gammelt og lånt

(ihvertfall for meg) :wink:

Skrevet

Når det gjelder gammelt så har du kanskje noen smykker som er gamle? Jeg lånte mammas smykke som hun hadde når hun giftet seg..

Skrevet

Man blir sikkert like lykkelig uten "something old, something new, something borrowed and something blue", men jeg synes det var litt artig å ha det likevel. Jeg hadde et gammelt blondelommetørkle etter farmoren min som "noe gammelt". Vi er heldige og har et familie-diadem, så det var lånt. - Og trusene var både nye og lyseblå :-)

Skrevet
Man blir sikkert like lykkelig uten "something old' date=' something new, something borrowed and something blue", men jeg synes det var litt artig å ha det likevel. Jeg hadde et gammelt blondelommetørkle etter farmoren min som "noe gammelt". Vi er heldige og har et familie-diadem, så det var lånt. - Og trusene var både nye og lyseblå :-)[/quote']

Enig i at det er jo bare for moro skyld. :)

Jeg har jo de øredobbene jg fikk da vi forlovet oss i november 04, men er de "gamle nok"? :-)

Skrevet

Du kan ikke låne øredobber eller noe da?

Noe gammelt hos meg var en brosje jeg arva fra farmora mi. Men jeg lånte en tiara jeg da.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jo, det er noe mer: Det heter egentlig

Something old, something new, something borrowed, something blue - and a sixpence in your shoe. (Merk: Sixpence er her en mynt, ikke en sånn lue som alle i Idol går med :ler: ) Jeg skal prøve å ha alle tingene. Kjolen er ny. Jeg har sett at de noen steder setter inn én blå sten i tiaraen. Håper på å få låne et smykke. Vet ikke hva jeg gjør med gammelt...

Skrevet

Søsteren min hadde ny kjole, blått strømpebånd, gammelt anheng etter oldemor og lånte øredobber. :wink:

Skrevet

Jeg skal ha ny kjole (og slør, undertøy ect...), strømpebånd med litt blått på og så skal jeg låne ett gammelt armbånd av mamman min :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal låne mammas giftering. Hun går ikke lenge rmed den, da den desverre er blitt for liten, så da får jeg lov å låne den, og da har jeg noe veldig gammelt (31 år), og lånt:)

Alt av brudeutstyr er nytt,og jeg har strømpebånd med blå sløyfe på.

Skrevet

Eg har gamal kjole og blått strømpeband. Skal ha nye sko og håpar på å få låna tiara av ei veninne! :D

Skrevet

Har ikke tenkt å legge så mye i det ordtaket der :)

Skrevet

Hvorfor er det så viktig med fire av tingene, men ikke sixpencen i skoa? For dere skal vel ikke ha det? Hvis dere ikke har det blir jo hele greia ødelagt, og det betyr ikke lykke lenger, tror nå jeg.... :tunge1:

Skrevet

Jeg har hørt "penny in a shoe", så jada....jeg gikk med 1 Penny i skoen hele dagen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...