Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Étoile
Skrevet

Så denne i et frisørvindu her om dagen, for glansfullt hår så vidt jeg kunne se. Noen som har prøvd denne? Bra?

*nysgjerrig produktjunkie* :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en proteinhårkur fra kerastase, som er i en rosa krukke (og som i følge frisøren var helt ny). Prøvde den nå i kveld for første gang, er spent på hva resultatet blir - da jeg skulle skylle den ut var det ikke så mye å skylle ut for å si det sånn. SÅnn går det når man insisterer på å ha gråhvitt hår... :ler:

Kan gi en rapport i morgen!

Gjest Daniella_
Skrevet

Oi...har den rosa en proteinkur? Hmm...nysgjerrig jeg nå :sjarmor:

Skrevet

Jeg har lest halvlunkne kommentarer til den serien på et tysk forum, så jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å prøve eller ikke (kommer nok til å gjøre det). Visstnok skal i hvertfall shampoene tørke ut håret.

Men den er så forlokkende rosa der den står :oops: ...

Skrevet

Jeg fikk iallefall skikkelig blankt og mykt hår av hårkuren, så jeg er fornøyd, jeg. Holder det den lover (i mitt tilfelle iallefall, og jeg har slitt hår)!

Gjest Étoile
Skrevet

Isj, blir jo ikke mindre nysgjerrig av at den funker da. :wink: Og så så utrolig fristende rosa!

Må spørre og grave litt neste gang hos frisøren kanskje.

Skrevet

Frisøren brukte den på meg da jeg var der forrige gang, og selv om håret så greit ut (som om hun hadde brukt hvem som helst sjampo...) var det fryktelig flokete mens det var vått. Og da brukte hun hårkur og balsam også. Det skremte meg bort fra den i grunn, jeg liker selvfølgelig ikke floker :tunge1:

Skrevet
Frisøren brukte den på meg da jeg var der forrige gang' date=' og selv om håret så greit ut (som om hun hadde brukt hvem som helst sjampo...) var det fryktelig flokete mens det var vått. Og da brukte hun hårkur og balsam også. Det skremte meg bort fra den i grunn, jeg liker selvfølgelig ikke floker :tunge1:[/quote']

Men frisører kan jo ikke vaske hår.. Håret mitt er _rett_, men frisører klarer alltid å floke det til. Hvordan det er mulig skjønner jeg ikke.. I tillegg er de skikkelig hardhendte med kammen. Kan nesten høre hårstråene knekke :-?

Har ikke prøvd serien, men den SER veldig forlokkende rosa ut ja :)

Skrevet

Jeg har brukt denne sjampoen i to uker nå, og er kjempefornøyd! :-)

Jeg har langt hår som ikke er spesielt tørt fra før, men som nokså lett blir flokete. Flokene har jeg ikke sett noe til i det siste. Har tidligere brukt diverse TIGI-produkter, men er likså fornøyd med denne (selv om jeg tror TIGI er drøyere)

Skrevet

Den nye rosa serien er for farget hår (mener jeg å huske), fikk noe reklame om det.

Skrevet
Den nye rosa serien er for farget hår (mener jeg å huske)' date=' fikk noe reklame om det.[/quote']

Akkurat! Og shampoer for farget hår gir ikke fuktighet til håret, men mest proteiner. Derfor kan håret floke og føles stivt.

• 3 måneder senere...
Gjest Étoile
Skrevet

Nå er den endelig min! :sjarmor:

Kjøpte Bain Reflection 2 og balsamen, har testet to ganger nå og er superfornøyd!

Funker perfekt på mitt hår som er bleket/farget ørten ganger og litt tørt og slitt, blir glansfullt fint og mykt.

Og så drar fargen på emballasjen og den nydelige lukten veldig opp. :wink:

Skrevet
Så denne i et frisørvindu her om dagen, for glansfullt hår så vidt jeg kunne se. Noen som har prøvd denne? Bra?

*nysgjerrig produktjunkie* :wink:

Jeg har den selv. Det er til farget hår. Jeg mener det er virkelig luksus og utrolig bra. Ikke sikkert om det er verdt pengene, for det var jo rådyrt men....Resultat har vært veldig bra for meg i hvert fall. Shampoo er rik og balsam er en slags "melk-krem" som er ikke så tung.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har også shampo nr 2 og så har jeg den leave-inen. Jeg digger shampoen, men lurer på om jeg skal kjøpe den vanlige balsamen til i stedet. Leave-inen blir til vann i fingrene, og inneholder, så vidt jeg kan se, veldig få pleiestoffer (men masse ulike typer silikoner).

Skrevet

Jeg har 1'ern av sjampoen, leave in'en. Er kjempefornøyd så langt, etter 3 ukers bruk. Håret mitt var rimelig matt, men nå ser det blankt og friskt ut igjen! Det er også lettere å holde det i fasong, blir ikke så fort flatt liksom. Kjøpte dem fra Look fantastic, og prisen var ikke avskrekkende der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...