AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Jeg er utdannet innen helse, noe jeg ikke har jobbet med på flere år. Ikke vil jeg tilbake til det heller. Idag jobber jeg i ett serviceyrke, men er så lei av selve yrket. Har hatt jobben i 15 år. Hsr heller ingen lyst til å stige i gradene, jeg vil ikke jobber der lenger. Jeg vurderer skole igjen, men vet ikke hva jeg skal prøve meg på. Ønsker ikke 3 årig skole, har ikke råd til det økonomisk heller. Finnes det enkle fag jeg kan ta og som kan sikre meg en jobb? Jeg vil helst ha minst mulig oppmøte på skole, da jeg må jobbe ved siden av. Anonymkode: 7ecc0...4f4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Eneste jeg kommer på er toller, er visse krav for opptak og ikke alle år de tar opp nye. Anonymkode: 8731b...15d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utdannet innen helse, noe jeg ikke har jobbet med på flere år. Ikke vil jeg tilbake til det heller. Idag jobber jeg i ett serviceyrke, men er så lei av selve yrket. Har hatt jobben i 15 år. Hsr heller ingen lyst til å stige i gradene, jeg vil ikke jobber der lenger. Jeg vurderer skole igjen, men vet ikke hva jeg skal prøve meg på. Ønsker ikke 3 årig skole, har ikke råd til det økonomisk heller. Finnes det enkle fag jeg kan ta og som kan sikre meg en jobb? Jeg vil helst ha minst mulig oppmøte på skole, da jeg må jobbe ved siden av. Anonymkode: 7ecc0...4f4 Har du gjort deg noen tanker om hva du gjerne vil jobbe med, hva du faktisk kan og hva du har erfaring med? Kombinasjonen helse og service burde jo være høyaktuell som grunnstener i mange yrker. Anonymkode: 8d8c5...126
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 Hadde sakt fagskole eller nettstudier, men du vil verken studere i 3 år eller betale så det er vanskelig å svare. Anonymkode: 8bc97...f96
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 Når man er 50 er det lovlig sent å finne på noe nytt. Jada, det er en del år til i arbeidslivet, men det er jo normalt bare 17 år, eller litt mer, hvis man velger å stå litt lenger i jobb utover pensjonsalder. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg sett etter hvordan man kan forbedre situasjonen i nåværende yrke Anonymkode: ec594...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå