Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt to partnere i mitt liv (er 22).

Den første lagde endel lyder, spesielt når det gikk for han. Den andre lager nesten ingen lyder, og det føles nesten som om det er mindre godt da.

Siden jeg ikke har flere å sammenligne med, lurer jeg på om det er "vanlig" at noen lager masse lyder mens andre ikke gjør det, men det liksom er like godt likevel??

(det går jo for ham hver gang,da, men det er vel ikke det vanskeligste for gutter å få orgasme)

Anyone?? Blir bittelitt usikker på om han er helt tent.. :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg ikke har flere å sammenligne med, lurer jeg på om det er "vanlig" at noen lager masse lyder mens andre ikke gjør det, men det liksom er like godt likevel??

Jepp. Noen lager lyder, andre ikke. Lydnivå er ikke noe målestokk på hvor godt det er, folk er forskjellige. :D

Skrevet

Jeg for min del lager ikke lyder, men fy flate og jeg nyter det!

Skrevet

Har ikke vært borti noen som lagde lyd, unntatt en gutt som kledde seg ut i dameklær, han stønna som ei jente :-? Så det fant jeg fort ut av at jeg ikke likte. Jeg tror ikke jeg liker mannestønning egentlig for jeg tenker bare på da ken og barbie holdt på før og ken sa NNNHG NNNNHG NNNNHG for hvert jukk han tokk hohohoho! Men ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...