Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne («Sofie») har siden skolestart hengt masse sammen. Helt i starten av skoleåret gikk vi også med ei annen jente(«Anna»), men vi ble splittet pga hun fant et par andre venninner noe som er kjempe bra! 

Idag sendte jeg melding til «Sofie» og lurte på om hun ville komme på middag eller bare film/snakking ol her, siden jeg er alene hjemme i kveld. Hun sa hun skulle ha middagsgjester, men hun sa hun gjerne kom en tur senere om gjestene dro tidlig og hun ikke hadde vondt i hode (ho sliter mye med hodepine pga nakkesmerter). Så da sitter jeg her og venter på en melding om hun har mulighet til å komme eller ikke, og det er selvfølgelig helt greit om hun ikke kommer pga hodepine.

men så fikk jeg snap av «Sofie» nå, hvor det sto «Fant denne fine jenta» og et bilde av «Anna», vodka flaska og et par andre personer.

Jeg føler meg utenfor og ho har sendt en snap til som jeg ikke har åpna. Føler at det står: Sorry for at jeg ikke sendte deg melding, eller noe i den duren. 

føler meg skikkelig utenfor nå..

Anonymkode: 8607c...8a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stedet for å føle deg utenfor, kan du sende henne en snaps tilbake og spørre om du kan joine! 

Anonymkode: 459ce...367

• Liker 2
Skrevet

Enig i at du kan høre om du får joine dem. 
Det kan jo være så enkelt som at besøket gikk over til noe mer fest.. Eller at Anna kom innom før resten av besøket dro. 

Du nevner ingen andre episoder, så om denne ene episoden gjør at du føler deg utenfor, så tenker jeg at du kan ta deg sammen å invitere deg selv med dem, og ikke lage drama ut av det. 

Anonymkode: 9b0a6...e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...