Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som selger bøkene etter studiene er over hvor mye tar dere for det? De er et halvt år bare hvis det har noe å si. Kjøpte en pakke for alle bøkene det semesteret for kr 5000 ca, men finner ikke igjen kvitteringen så da vet jeg ikke hva pr bok kostet.

Anonymkode: 1c092...585

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å sjekke på nett hva de koster når du skal selge også ta noen hundre mindre enn det, alt ettersom standarden på bøkene. 

Anonymkode: 19521...155

Skrevet

Pleier å selge dem til halv pris; ser ut som det er normalen der jeg studerer i hvert fall. Hvis halv pris ikke er et rundt tall runder jeg ned til nærmeste 50. Hvis du er usikker på pris anbefaler jeg å sjekke akademika sine hjemmesider eller hjemmesiden til butikken du kjøpte boken fra.

Skrevet
1 minutt siden, Anette.94 skrev:

Pleier å selge dem til halv pris; ser ut som det er normalen der jeg studerer i hvert fall. Hvis halv pris ikke er et rundt tall runder jeg ned til nærmeste 50. Hvis du er usikker på pris anbefaler jeg å sjekke akademika sine hjemmesider eller hjemmesiden til butikken du kjøpte boken fra.

Vil bare minne om at Akademika er veldig mye dyrere enn andre butikker. 

Anonymkode: 19521...155

Skrevet

Selger de for halv pris av det Akademika selger dem for. 

Skrevet

På mitt studie selger vi for halv pris om de ser nesten nye ut. Om boken er slitt og/eller har markeringer 150-200 kroner. Du kan også sjekke på finn og ibok hva andre tar :)

Anonymkode: abef5...c99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...