Gå til innhold

Ønsker å hjelpe noen som trenger det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 barn, begge er skolebarn og stadig mer uavhengig av meg. Jeg jobber deltid og føler jeg har kapasitet til å være noe i livet til barn som trenger det. Type reservetante. Hvordan kommer jeg i kontakt med noen?

Anonymkode: 2fd2a...043

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har 2 barn, begge er skolebarn og stadig mer uavhengig av meg. Jeg jobber deltid og føler jeg har kapasitet til å være noe i livet til barn som trenger det. Type reservetante. Hvordan kommer jeg i kontakt med noen?

Bør for øvrig i Akershus. Nærmere bestemt på Årnes. Ts

Skrevet

Kontakte det offentlige og se om du kan bli avlastningshjem for en familie som sliter? 

Jeg kjenner en familie som hadde ei lita jente hos seg annenhver helg siden hun var baby. Nå er hun voksen, men er fortsatt et fullverdig medlem av familien. 

Anonymkode: 61964...307

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontakte det offentlige og se om du kan bli avlastningshjem for en familie som sliter? 

Jeg kjenner en familie som hadde ei lita jente hos seg annenhver helg siden hun var baby. Nå er hun voksen, men er fortsatt et fullverdig medlem av familien. 

Anonymkode: 61964...307

Tenkte egentlig ikke på dette som en lønnet jobb... mer et ønske om å hjelpe. Ts 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte egentlig ikke på dette som en lønnet jobb... mer et ønske om å hjelpe. Ts 

Da setter du lønna du får inn på en konto, som det aktuelle barnet kan få når det blir voksent :) 

Anonymkode: c83f6...311

• Liker 2
Skrevet

Home Start var det første jeg tenkte på. Har ikke vært verken på giver eller mottakersiden, men leste om det på helsestasjonen da sønnen min var baby, og tenkte at dette hørtes veldig smart ut. Du kan google det og se hva du finner og om det passer for deg?

Anonymkode: acbb4...459

Skrevet

Frivillighetssentralen! de får, iallfall min sentral, innimellom inn ønsker om type reservebesteforeldre, reservefamilie om egen familie bor langt unna osv., det er ulønnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...