AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Jeg har 2 barn, begge er skolebarn og stadig mer uavhengig av meg. Jeg jobber deltid og føler jeg har kapasitet til å være noe i livet til barn som trenger det. Type reservetante. Hvordan kommer jeg i kontakt med noen? Anonymkode: 2fd2a...043
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har 2 barn, begge er skolebarn og stadig mer uavhengig av meg. Jeg jobber deltid og føler jeg har kapasitet til å være noe i livet til barn som trenger det. Type reservetante. Hvordan kommer jeg i kontakt med noen? Anonymkode: 2fd2a...043 Bør for øvrig i Akershus. Nærmere bestemt på Årnes. Ts Anonymkode: 2fd2a...043
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 Kontakte det offentlige og se om du kan bli avlastningshjem for en familie som sliter? Jeg kjenner en familie som hadde ei lita jente hos seg annenhver helg siden hun var baby. Nå er hun voksen, men er fortsatt et fullverdig medlem av familien. Anonymkode: 61964...307
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakte det offentlige og se om du kan bli avlastningshjem for en familie som sliter? Jeg kjenner en familie som hadde ei lita jente hos seg annenhver helg siden hun var baby. Nå er hun voksen, men er fortsatt et fullverdig medlem av familien. Anonymkode: 61964...307 Tenkte egentlig ikke på dette som en lønnet jobb... mer et ønske om å hjelpe. Ts Anonymkode: 2fd2a...043
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #5 Skrevet 13. januar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte egentlig ikke på dette som en lønnet jobb... mer et ønske om å hjelpe. Ts Anonymkode: 2fd2a...043 Da setter du lønna du får inn på en konto, som det aktuelle barnet kan få når det blir voksent Anonymkode: c83f6...311 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #6 Skrevet 13. januar 2018 Home Start var det første jeg tenkte på. Har ikke vært verken på giver eller mottakersiden, men leste om det på helsestasjonen da sønnen min var baby, og tenkte at dette hørtes veldig smart ut. Du kan google det og se hva du finner og om det passer for deg? Anonymkode: acbb4...459
Live88 Skrevet 13. januar 2018 #7 Skrevet 13. januar 2018 Frivillighetssentralen! de får, iallfall min sentral, innimellom inn ønsker om type reservebesteforeldre, reservefamilie om egen familie bor langt unna osv., det er ulønnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå