birgitte242 Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjøpte Touche Eclait etter å ha hørt mye bra om den og produktet innfridde alle forventninger. Men pakningen.. Den er jeg ikke helt sikker på.. Så jeg lurer på... Hvor mange ganger må dere klikke før det kommer noe ut i penselen? Da den var ny måtte jeg klikke 6-7 ganger før det kom noe, og nå, etter en drøy måneds bruk må jeg klikke minst 10 ganger før det kommer noe.. Begynner den å bli tom allerede? Hvor lenge varer deres? Jeg har hatt min i halvannen måned og kanskje brukt den annenhver dag i gj.snitt? Jeg lurer altså på om min var "dårlig" (i allefall klikke-mekanismen) fra begynnelsen, eller om den er så udrøy..?
Gjest Étoile Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Jeg må klikke mange ganger før det kommer ut noe første gangen (20 kanskje?), deretter 2-3 klikk ved hver bruk. Bruker den daglig under øynene, og den varer ca 5-6 mnd. (Er på min tredje nå). Din høres litt rar ut ja... :klø:
Scheherazade Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Jeg klikker bare en gang, da kommer det akkurat ut nok! Og har hatt min i sikkert fem måneder iallfall.
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 Første gang skal du jo trykke minst 20 ganger. Står i bruksanvisningen. Nå trykker jeg en gang. (Nå bruker jeg riktignok Kanebo, men den fungerer på samme måte)
birgitte242 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2005 Takk for svar! 5-6 måneder ja, da burde min jo være langt fra tom.. Godt å høre, for jeg kommer garantert til å kjøpe en ny når den tid kommer!
Gjest lille__meg Skrevet 7. februar 2005 #6 Skrevet 7. februar 2005 Noen tips til hvordan man skal bruke den. før foundation? etter? før pudder? under øynene? på kviser? røde merker? Klarer ikke helt å se hva som er så fantastisk med den...har den men vet ikke om jeg gjør noe galt
Shoegal Skrevet 7. februar 2005 #7 Skrevet 7. februar 2005 Noen tips til hvordan man skal bruke den. før foundation? etter før under øynene? ja på kviser? nei røde merker? nei Klarer ikke helt å se hva som er så fantastisk med den...har den men vet ikke om jeg gjør noe galt
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #8 Skrevet 7. februar 2005 Din hørtes veldig rart ut... Jeg har brukt denne i årevis, og det forløper alltid på følgende vis: Klikke minst 20 ganger ved første gangsbruk Siden klikker jeg 1 eller 2 ganger alt etter hvor mye eller lite jeg har behov for Du merker at den er tom ved at det ikke går ann å klikke mer, klikkefunksjonen stopper altså å virke.
birgitte242 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2005 Jeg bruker ikke foundation men mener å ha lest at den kan brukes både under og over. Jeg ville vel brukt den over for best effekt. Når jeg av og til bruker pudder, legger jeg TE først. Jeg bruker den under øynene, på øyenbrynsbenet (er det det det heter?), på nesen, rundt nesevingene, rundt munnen, midt i pannen.. tja alle steder man kan bruke en highlighter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå