Gå til innhold

Få noe slettet fra Ribsskogs blogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noen har klart å få noe slettet fra den bloggen? Jeg var i dialog med han for noen år siden, og alt kommer opp hver gang noen søker på navnet mitt. Bilder også, så det er ingen tvil om hvilken "Kari Nordmann" det er. Det er forferdelig! Jeg har kontaktet Google utallige ganger for i det minste å få det fjermet fra søkeresultater, men de er ikke særlig behjelpelige. Det er ikke "ille" nok. Samtidig føler jeg at dette ødelegger livet mitt. 

Er det noen som har noen tips?

Anonymkode: 4ce01...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med bloggeren blåbærkratt tror jeg det blir verre av å kjempe, desverre 

Sitat

Anonymkode: 52678...80e

Skrevet

Ja😑

Skrevet

Aldri hørt om disse bloggene før akkurat nå. 

Men har du forsøkt slett meg.no eller lignende?

Anonymkode: 1d9ef...bb8

Skrevet

Har forsøkt, men det er ikke alvorlig nok. Likevel er det jo veldig utleverende for meg.

Skrevet

Herregud for en tullete blogg. Han der kan ikke være helt god i hodet, henge ut folk på den måten

Anonymkode: 6c2da...2d3

Skrevet

Hvorfor var du i dialog med den gærningen? Hva slags greier kommer opp? 

Anonymkode: 58ae1...9cd

Skrevet

TS, kondolerer virkelig.

Dessverre er denne mannen ikke oppegående, ja dette vet du selvsagt alt for godt nå. Tror nok noen må anmelde ham før noe blir gjort noe. Problemet er da at skriveriet blir bare verre og du blir vevet inn i nye fantasier. Er faktisk veldig overrasket over at bloggen ikke har blitt stengt ned, for det har blitt virkelig ille og trist for alle.

Anonymkode: bda78...711

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 1/13/2018 at 5:41 PM, AnonymBruker said:

Hei! Jeg lurer på om noen har klart å få noe slettet fra den bloggen? Jeg var i dialog med han for noen år siden, og alt kommer opp hver gang noen søker på navnet mitt. Bilder også, så det er ingen tvil om hvilken "Kari Nordmann" det er. Det er forferdelig! Jeg har kontaktet Google utallige ganger for i det minste å få det fjermet fra søkeresultater, men de er ikke særlig behjelpelige. Det er ikke "ille" nok. Samtidig føler jeg at dette ødelegger livet mitt. 

Har du forsøkt å kontakte bloggeren direkte?

Anonymkode: 0085c...db3

AnonymBruker
Skrevet
På 13.1.2018 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Datatilsynet.no og slettmeg.no

Anonymkode: 2e4f1...5d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Politiet? 

Anonymkode: aabd7...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...