AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Skal være forlover og har noen spm ang min kjole.... Vielse i kirken. Lang kjole? Og tildekte skuldre? Anonymkode: eecc9...bc9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Jeg ville hatt lang kjole, men om du har tildekte skuldre eller ikke hadde jeg ikke tenkt over Anonymkode: 28c0c...47a
Letiana Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 Lang kjole, helt klart. Om skuldrene er tildekt eller ikke er ikke nøye.
Fru Uperfekt Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal være forlover og har noen spm ang min kjole.... Vielse i kirken. Lang kjole? Og tildekte skuldre? Anonymkode: eecc9...bc9 Tildekte skuldre i en kirke 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 Lengde på kjole etter dresskode. Ved Pent kan man velge - da tar du det du føler deg komfortabel i. Skuldre skal være tildekket i kirke. Jeg ser mange ikke overholder det i bryllup, men velger selv alltid å ha et sjal over skuldrene i kirka. Ikke kristen selv, men av respekt for de dette betyr noe for. Men viktigst av alt - diskuter med bruden. Har hun noen ønsker eller tanker, hvilket fargetema har de for bryllupet etc. Anonymkode: c2227...756 3
Daria Skrevet 14. januar 2018 #6 Skrevet 14. januar 2018 Tildekkede skuldre i kirken, og ikke altfor kort kjole, uansett dresskode. Som forlover skal du sannsynligvis sitte framme i koret, godt synlig for alle, da er det greit at kjolen er lang nok til å kunne krysse beina uten å være redd for å gi hele forsamlingen ekstra innsyn... 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #7 Skrevet 15. januar 2018 Lang eller kort kjole kommer an på dresscode,så det må du spørre bruden om. Skuldre SKAL være tildekket i kirken. Anonymkode: 721c4...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå