Gå til innhold

Hvilke merker er populære hos tenåringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn 14-18 år. Hvilke plagg/merker er populært blant dem? :) 

Anonymkode: 8237f...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn bryr seg ikke om merker, men hun er bare 13 da...

Anonymkode: e0ebc...f48

• Liker 1
Skrevet

Superdry, Hollister, A&F, samt mye fra H&M og Cubus.

Anonymkode: 484db...71d

Skrevet

Ugg, Nike, Adidas, hummel, Tommy hilfiger, ralpg lauren, malene Birger, polo, kari traa, Michael kors, hollister, a&f. Sikkert fler. 

Jenter, 15-17. Jobber/sparer opp selv. Kjøper som oftest når vi er ute å reiser. Etter de begynte å jobbe selv har vi bare holdt de med basic-klær da vi prioriterer å kunne ta den med på reiser.

Anonymkode: 3d411...22b

Skrevet

Hhair en sønn på 16 han vil helst ha nike joggesko og fotballsko, treningstøy er umbro som klubben bruker og bjørn borg boksere, ellers er han lite opptatt av merker.

jente på 14 handler på new yorker og er lite opptatt av merker. Hun vil ikke ha dyre merke klær

Anonymkode: 5fe6a...f48

Skrevet

Kommer veldig an på miljøet. På vår jente sin skole er det ikke et tema ser det ut til, for jenta vår (14) er ikke opptatt av det (heldigvis). På skolen til tantebarnet mitt må det derimot være det helt store for hun bruker utelukkende merkeklær. 

Kan ha noe med påvirkning fra oss å gjøre for vi har nok vært tydelige på at vi mener det er økonomisk sett bortkastet å betale det hvite ut av øyet for merket. Men hun har massevis av sparepenger som hun kan bruke som hun vil, men det ser ikke ut til at det frister. Hun fikk merkeklær av tanta til jul, men har bare brukt det sporadisk.

Anonymkode: 6d002...e0a

Skrevet

Her er det svea, parajumers og Canada goose til jentene på yttertøy. Mye Levis, Adidas, nike og diverse fra junkyard. Michael Kors er på vei ut. Ellers er det Jean Paul og Lee, marc Jakobs vesker og mulberry

Anonymkode: 6490a...0a3

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det svea, parajumers og Canada goose til jentene på yttertøy. Mye Levis, Adidas, nike og diverse fra junkyard. Michael Kors er på vei ut. Ellers er det Jean Paul og Lee, marc Jakobs vesker og mulberry

Anonymkode: 6490a...0a3

Totalt galskap spør du meg!! Spesielt når man vet hvordan disse jakkene lages!

Anonymkode: d51d2...d54

• Liker 5
Skrevet

Her går det i Svea, Fila, Ellesse og Adidas.

Anonymkode: be69d...740

Skrevet

Fila, the hundreds genser, vans, fjellreven sekk, parajumpers jakke.. thrasher eller champions genser. Jente 14-15. 

Anonymkode: 09ce2...9b1

Skrevet

Kan jeg få spørre om dere som foreldre faktisk kjøper disse merkene til barna deres? Eller om det er begrenset til langvarige ytterjakker, julegaver, og egne sparepenger? 

Anonymkode: d6001...ca4

Skrevet

Bruker virkelig foreldre sååå mye penger på å fylle skapet til barna sine med merkeklær? Håper virkelig ikke det....

Anonymkode: fea29...715

• Liker 4
Skrevet

Fila og Adidas. 

Hun får ingenting av meg, alt av merkeklær kjøpes for penger hun har spart etter jul/bursdag og månedslønn (200 kr pr mnd). 

Jeg sponser ikke merkeklær av prinsipp :) 

Anonymkode: 649c2...562

Skrevet

Gutt 14 her. Han bruker kun Nike i sportstøy, er glad i SuperDry og Jack'n Jones i gensere/t-skorter/bukser og det går stort sett i Bergans yttertøy.
Noe får han av oss, mens andre ting må han dekke selv. Han kjøpte seg RayBans i sommer og måtte fint dekke alt selv, men vi har kjøpt skiklær til han i år (Bergans).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...