Gå til innhold

Må man dele opp laksen først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage wok med laks oppi, også lurer jeg på om jeg må dele laksen i biter først, eller er det mulig å gjøre det etter jeg har stekt den (steker i stekepanne)? Den er jo veldig lett delelig når den er stekt. 

Anonymkode: 9c7e4...b55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som du vil. Spiller liten rolle.

Anonymkode: 2062f...172

Gjest Sugemerke
Skrevet

Det ser veldig sølete ut om du deler etterpå. I tillegg blir laksen fort overstekt.

Gjest HanenIFlokken
Skrevet
2 minutter siden, Sugemerke skrev:

Det ser veldig sølete ut om du deler etterpå. I tillegg blir laksen fort overstekt.

Ville sagt motsatt selv da :PTenker at laksen går helt i stykker om du driver og wokker på grønnsakene med laksen oppi :)

Skrevet
9 minutter siden, Sugemerke skrev:

Hvordan det ser ut har ikke noe å si. Jeg skal bare spise det uansett.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør som du vil. Spiller liten rolle.

Anonymkode: 2062f...172

Takk, da gjør jeg det! :)

Gjest Sugemerke
Skrevet
24 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Ville sagt motsatt selv da :PTenker at laksen går helt i stykker om du driver og wokker på grønnsakene med laksen oppi :)

Det skjer ikke hos meg. Hiver bitene oppi til slutt. De trenger bare noen få minutt.

Skrevet

Jeg må bare kommentere at wok med laks i er noe av det beste jeg har smakt i det siste! Anbefaler andre det og jeg kommer garantert til å lage mer om ikke lenge :)

• Liker 1
Skrevet

Det er nok bedre å dele laksen i biter før den er stekt.

Skrevet
Akkurat nå, Freesia97 skrev:

Det er nok bedre å dele laksen i biter før den er stekt.

Min erfaring nå tilsier at det kommer nok an på hva slags biter man vil ha. Jeg ble svært fornøyd med å dele den i pannen.

Skrevet

Ville nok stekt laksen litt i biter først, for så å ta den ut. Wok deretter grønnsakene og ha i laksen når grønnsakene er ferdige.

Anonymkode: 74b22...aff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...