Gå til innhold

Hva spiser man til fiskepudding?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 13.1.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Jeg liker den i hvit saus med kokte poteter og raspet gulrot.  Steker den ikke. Liker fiskepudding i hvit saus bedre enn fiskeboller. 😁

Anonymkode: 6a4d9...c79

Enig! Samme gjør vi! 👍

Skrevet

Kokt kålrot! 

Pastaskruer.

Skrevet

I karrisaus uten å steke puddingen. Husk at sausen må få trekke i 20 min. så det ikke smaker mel.  Ha i fiskekraft hvis du har, eller en halv grønnsaksbujong. Smak til med salt. Med poteter og raspet gulrot og evt. kålrot med presset klementin over. Og karri på bordet.

Skrevet

Stekt fiskepudding (mye bedre når den er brun i kantene) serveres med kokte poteter. Kokte gulrotbiter has i hvitsaus.

På mine 33 år kan jeg ikke huske å ha spist fiskepudding på noen annen måte.

Skrevet

Stek den , ha råkost eller bare gulrøtter til samt poteter . Og remulade er prikken over i'en ! Bruker smeltet smør til .

Anonymkode: 00ac5...372

Skrevet

Flere måter å spise fiskepudding på:

- Skjære i skiver og steke, med poteter og gulrøtter/amerikansk blanding ved siden av. Godt også på brødskiva.

- Skjære i biter og ha de i hvit saus, med poteter og gulrøtter ved siden av, evt. syltede gresskarbiter.

- Skjære i biter og ha i hvit saus sammen med reker og hermetiske erter, godt oppi terteskjell.

Skrevet

Stekt løk er obligatorisk.

Skrevet

Har aldri spist stekt fiskepudding. Til middag trekkes biter av fiskepudding i hvit saus, serveres med kokte poteter og evt kokte grønnsaker, gjerne gulrøtter. Karri drysses over ved bordet. Non reker i den hvite sausen er godt! Ellers spises fiskepudding i tradisjonelle terteskjell med det vanlige tilbehøret. 

Anonymkode: 1826b...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...