Gå til innhold

Når flyttet du sammen med kjæresten, der dere har «mine og dine barn»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge var dere sammen før dere flyttet sammen?

Om dere har valgt å ikke flytte sammen: hvorfor ikke?

Hvor godt kjente barna hverandre før dere tok skrittet?

Jeg og kjæresten har kjent hverandre i mange år, og vært kjærester i 2,5 år. Barna ble involvert for 1 år siden. De er 5 og 7 år (mine) og 11 og 13 år (hans). Vi har funnet på en del ting sammen og barna trives godt i hverandres selskap, men de kjenner ikke hverandre så veldig godt ennå. Vi snakker om å flytte sammen om et års tid. 

Lurer derfor på hvordan andre har gjort det og hvordan det har gått. Tar gjerne i mot gode råd og tips :)

Anonymkode: f9713...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttet sammen etter ca 3-4 år. Ikke gått knirkefritt selvom. 

Anonymkode: 5e720...8ee

• Liker 1
Skrevet

Nå var det kun jeg som hadde barn fra før. Vi flyttet sammen etter 2 år. Ble sammen  når barnet mitt var 2,5 år så hun var 4,5 år når vi ble samboere. 

Nå har vi vært sammen i 10 år 😀 

Anonymkode: 0c829...21a

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge var dere sammen før dere flyttet sammen?

Om dere har valgt å ikke flytte sammen: hvorfor ikke?

Hvor godt kjente barna hverandre før dere tok skrittet?

Jeg og kjæresten har kjent hverandre i mange år, og vært kjærester i 2,5 år. Barna ble involvert for 1 år siden. De er 5 og 7 år (mine) og 11 og 13 år (hans). Vi har funnet på en del ting sammen og barna trives godt i hverandres selskap, men de kjenner ikke hverandre så veldig godt ennå. Vi snakker om å flytte sammen om et års tid. 

Lurer derfor på hvordan andre har gjort det og hvordan det har gått. Tar gjerne i mot gode råd og tips :)

Anonymkode: f9713...6db

Særboere. Vår bolig er hellig. Andre må ha egen bolig. Man blander ikke.

Anonymkode: d336a...950

• Liker 4
Skrevet

Vi har vært kjærester i 1,5 år, skal flytte sammen i april. Barna går godt overens, det samme gjør jeg med hans barn, og han med mine barn. 

Anonymkode: 67b32...d76

Skrevet

Etter 1 år som kjærester, men både vi og barna har kjent hverandre en god del år før det.

Anonymkode: f4c5d...16d

Skrevet

Vi flyttet sammen etter å ha vært kjærester i 2 år. Han har to og jeg har et barn. Det har vært en god del utfordringer. 

Så jeg skulle ønske at vi hadde vært særboere. Det er vanskelig å få ting til å fungere med barna, selv m vi pratet mye i forkant. Men det ble så mye annerledes når vi flyttet sammen.

Anonymkode: c4649...834

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Særboere. Vår bolig er hellig. Andre må ha egen bolig. Man blander ikke.

Anonymkode: d336a...950

FlytteR sammen når barna flytter ut, ikke før. Ca 5-6 år til, vært sammen i 4 år nå.

Anonymkode: 116ec...216

• Liker 2
Skrevet

Dersom vi flytter sammen, blir det etter at yngstemann er ferdig på videregående, dvs om 8’ish år. Har vært sammen i 6 år.

Selv om vi ikke bor sammen, kjenner ungene hverandre godt etterhvert, da vi tilbringer tid sammen spesielt i helger, og reiser på minst en ferie sammen i året.

Anonymkode: 599ec...ea5

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært sammen i 12 år, og bor fortsatt hver for oss.  Planen er å flytte sammen når alle de 4 barna (nå ungdommene) har flyttet ut. 

Det fungerer kjempefint. Vi er sammen hele gjengen av og til, og drar alltid på ferie sammen om sommeren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...