Gå til innhold

Slitsomme folk og oppmerksomhet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har noen så innmari behov for oppmerksomhet? Er vel ikke så mye å forklare dere har sikkert opplevd de selv. Men synes ikke folk de blir slitsomme? Slike som alltid skal ha ordet, forfølger noen så fort de får øye på en bekjent osv. Har en slik person i livet og tror jeg kan bli gal..

Anonymkode: d5309...463

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har noen så innmari behov for oppmerksomhet? Er vel ikke så mye å forklare dere har sikkert opplevd de selv. Men synes ikke folk de blir slitsomme? Slike som alltid skal ha ordet, forfølger noen så fort de får øye på en bekjent osv. Har en slik person i livet og tror jeg kan bli gal..

Det er ikke alle som har hatt gode foreldre som har gitt bekreftelse til barna sine i oppveksten. Da er det naturlig å søke det andre steder! 

Anonymkode: bd0dd...d39

• Liker 3
Skrevet

Har ei svigerinne som blir fysisk dårlig hvis hun ikke får oppmerksomhet :fnise: igrunn fascinerende å se på bare.

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler det er negativt å være tilbaketrukket og litt sjenert, introvert, men det er virkelig negativt med sånne super ekstroverte og. Blir de ignorert gjør det enda verre ting for å få oppmerksomheten. De går innafor intimsona di, snakker høyere enn noe og tar lager en eller annen lyd for å få den...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en søster som alltid er veldig PÅ. Som snakker på inn og utpust og på umerkelig vis forventer respons og når hun entrer rommet er det som i refleks at alle endrer atferd til å bli mere ydmyke og tilpasse seg henne.

Jeg ser det gang på gang og det ergrer meg og er fryktelig slitsomt. Skaper stress og tenker at kan ikke folk bare være seg selv. Senke skuldrene. 

Jeg ignorerer væremåten hennes og orker ikke være med henne særlig ofte da hun suger energien ut av en.

Anonymkode: eaecb...13c

• Liker 1
Skrevet
På 13.1.2018 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Tror dere født hyper og er usikre på seg selv.

Anonymkode: 19ebd...3b1

Skrevet

Kjenner til typen. Har ei på jobb som elsker sin egen stemme. Det er helt greit å være utadvendt, men hun lytter ikke når andre snakker, bare snakker over dem. Utrolig irriterende! Og hennes historier skal alltid overgå alle andres..

Anonymkode: de504...a7d

• Liker 1
Skrevet

Jepp, jobbet med en slik i 5 år. Avbrøt samtaler jeg hadde med kunder, kom med upassende spøker foran kundene, klapset kollegene på rumpen, trodde hun var ustyrlig morsom og sugde all livskraft ut av de rundt seg. 

Anonymkode: 51a0c...0c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...