AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Jeg skal på en 2 ukers tur uten min samboer. Men nå har det seg slik at min samboer har fått tilbakefall på rus sugen, og har bett om hjelp med det så han ikke begynner å ruse seg igjen. Og han blir lagt inn når jeg skal reise. Jeg vil ikke reise da pga flere grunner, dyr osv. Vilkårene er: Avbestilling pga. akutt sykdom, ulykke eller død som rammer deg, din eneste medreisende eller deres nærmeste familie 1) , eller skade på egen bolig. 1 betyr feks ektemann, samboer osv. Men står ikke at han også må ha kjøpt samme tur..? Anonymkode: 2e105...bac
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Tilbakefall på rus er ikke akutt sykdom. Du kan jo prøve deg, men tviler på at det går Anonymkode: 9f9f1...967 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 Tviler, men du kan jo gjøre et forsøk. Anonymkode: b59ed...075
tdm900 Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 De er blitt veldig strenge på hva som kan dekkes nå, så jeg tror ikke du får igjen noe. Og han skulle jo heller ikke være med, rus er jo selvforskyldt
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 Nei, det får du ikke dekket. Rus faller ikke inn under det punktet. Anonymkode: f6556...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå