Gjest Coral Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Noen som har sett slike, og eventuelt hvor? Gjerne med belte i livet. Ikke kikket i butikker på en stund, men har tenkt å kjøpe en sånn en. Våren nærmer seg jo..
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Tror jeg så i h/m eller ellos på postordre.
Gjest Étoile Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Har sett mange steder, Tiger og Mango bla.
Gjest Daniella_ Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Kjøpte meg en helt enkel en i sort for en billig penge på H&M.
Gjest Coral Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 Takk, skal dra å se i dag eller i morgen. Har desverre ikke Mango her i byen, men H&M skal definitivt avlegges et besøk.
Gjest Coral Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Jeg fant trenchcoat for noen dager siden, på Cubus (Sundt). Lys, fin fasong, rekker til midten av lårene og veldig ok pris. (399,-)
Gjest Wynja i.i Skrevet 25. februar 2005 #7 Skrevet 25. februar 2005 Kort trenchcoat med belte, lengde til rett under baken, observert hos Vero Moda. Så den i fire forskjellige farger; Svart, armygrønn, beige og hvit. Fikk lyst på en armygrønn. Søster kjøpte en svart en. Kostet 199 bare!
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #8 Skrevet 25. februar 2005 Og så var den tynn (ikke fóret) og hadde dobbeltknapping foran. Stilig!
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #9 Skrevet 25. februar 2005 jeg er på jakt etter en kort en, med belte, i rosa? Noen som har sett det da?
Gjest Coral Skrevet 25. februar 2005 #10 Skrevet 25. februar 2005 Kort trenchcoat med belte' date=' lengde til rett under baken, observert hos Vero Moda. Så den i fire forskjellige farger; Svart, armygrønn, beige og hvit. Fikk lyst på en armygrønn. Søster kjøpte en svart en. Kostet 199 bare![/quote'] Oi, billig da! Kanskje noen må gå å kikke litt til :oops: Trives så godt i sånne jakker, og kunne godt tenkt meg en i svart også.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #11 Skrevet 25. februar 2005 Hvor i landet bor du, igjen? *glemsk* Om du bor i Oslo kan jeg sende deg PM om hvor Vero Moda`en jeg så dem på fins....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå