Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett slike, og eventuelt hvor? Gjerne med belte i livet. Ikke kikket i butikker på en stund, men har tenkt å kjøpe en sånn en. Våren nærmer seg jo.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jeg så i h/m eller ellos på postordre.

Gjest Étoile
Skrevet

Har sett mange steder, Tiger og Mango bla.

Gjest Daniella_
Skrevet

Kjøpte meg en helt enkel en i sort for en billig penge på H&M.

Skrevet

Takk, skal dra å se i dag eller i morgen. Har desverre ikke Mango her i byen, men H&M skal definitivt avlegges et besøk.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fant trenchcoat for noen dager siden, på Cubus (Sundt). Lys, fin fasong, rekker til midten av lårene og veldig ok pris. :wink: (399,-)

Gjest Wynja i.i
Skrevet

Kort trenchcoat med belte, lengde til rett under baken, observert hos Vero Moda. Så den i fire forskjellige farger; Svart, armygrønn, beige og hvit. Fikk lyst på en armygrønn. :) Søster kjøpte en svart en. Kostet 199 bare!

Gjest Anonymous
Skrevet

Og så var den tynn (ikke fóret) og hadde dobbeltknapping foran. Stilig!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er på jakt etter en kort en, med belte, i rosa? Noen som har sett det da?

Skrevet
Kort trenchcoat med belte' date=' lengde til rett under baken, observert hos Vero Moda. Så den i fire forskjellige farger; Svart, armygrønn, beige og hvit. Fikk lyst på en armygrønn. :) Søster kjøpte en svart en. Kostet 199 bare![/quote']

Oi, billig da! Kanskje noen må gå å kikke litt til :oops: Trives så godt i sånne jakker, og kunne godt tenkt meg en i svart også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor i landet bor du, igjen? *glemsk* Om du bor i Oslo kan jeg sende deg PM om hvor Vero Moda`en jeg så dem på fins.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...